Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar snel vergeten en op naar de volgende wedstrijd.

brepols schreef:Ik snap dat je blij bent dat je paard nu op vreemd terrein zich netjes gedragen heeft. Maar ik heb je proef gezien en het zag er niet erg braaf uit, maar eerder alsof je paard moe was of niet aan het been. Daarnaast liep hij vrij kort en leek hij niet helemaal lekker los in de rug. Als hij dan ook niet op twee sporen loopt, ziet de jury die van bovenaf jureert dat natuurlijk ook veel beter. Maar hetzijn het inderdaad lage punten. Had je voor je gevoel dan een winstpunt verwacht? Je kan ook niet zeggen dat er erg laag gejureerd is in de B, waren toch erg veel winstpunten. Maar voor je gevoel was hij toch braaf, volgende keer misschien minder lang losrijden? succes!
) Kris25 schreef:[
Ik mag met een jong dier zonder wedstrijdervaring gewoon in de B starten. Ik ben juist nog helemaal niet met de oprichting bezig. Lang en laag voor een goed rug gebruik is mijn motto en zeker bij jonge paarden.
shir_1711 schreef:ik heb het een keer met mijn pony gehad (draver). na mijn proef moest ik bij de jury komen en ze vroeg me hoe ik in godsnaam op zo'n pony durfde te starten!! Waar ze het lef soms vandaan halen!!!
brepols schreef:Ik snap dat je blij bent dat je paard nu op vreemd terrein zich netjes gedragen heeft. Maar ik heb je proef gezien en het zag er niet erg braaf uit, maar eerder alsof je paard moe was of niet aan het been. Daarnaast liep hij vrij kort en leek hij niet helemaal lekker los in de rug. Als hij dan ook niet op twee sporen loopt, ziet de jury die van bovenaf jureert dat natuurlijk ook veel beter. Maar hetzijn het inderdaad lage punten. Had je voor je gevoel dan een winstpunt verwacht? Je kan ook niet zeggen dat er erg laag gejureerd is in de B, waren toch erg veel winstpunten. Maar voor je gevoel was hij toch braaf, volgende keer misschien minder lang losrijden? succes!

Sizz schreef:@ Liannes: Met bonte heb je dat wel vaker.
Niet iedereen houdt immers van bont. Wij hebben wel eens een bonte pony voor mij willen kopen, helaas kon het dier voor geen meter springen. Iedereen verklaarde me voor gek om een bonte te kopen. Zo lang het dier mooi bont is vind ik het niet mis staan. Tenslotte heb je wel een blikvanger onder je kont.
Het is zeker waar dat het paard de jury aan moet staan. Vooral in de lagere klasses wordt er vaker gekeken naar 'het plaatje' i.p.v. de rijerij. Ik heb het zelf vaak zat mee gemaakt. Ik kreeg al een wp, maar door het plaatje kreeg je nog meer punten. Het was zelfs zo dat m'n ma naar de jury ging (om me aan te melden) en de jury zei: 'Ohh, daar hebben we die mooie pony weer, dat wordt weer mooi.' Zonder enige oefening gereden te hebben.