Reddy007 schreef:onder het springen brak de beugelriem!
Daarom leren wij zonder beugels te springen
Maar ik lig hier HE-LE-MAAL dubbel van het lachen, zelf kan ik niks bedenken... Maar ga door met schrijven, ik heb lol!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Verkeerd parcours 

. Al die zenuwen waren dus voor niets geweest.

moet een heel dom gezicht zijn geweest omdat ik op X natuurlijk helemaal niet richting de jury groette ik schaamde me dood maar achteraf kan ik er wel om lachen

Nou zeg!! Ik wist het gewoon niet en dat heb ik ook nog tegen haar gezegd! Maar gewoon verteld hoe het zat en helemaal niet boos ofzo geworden! maarja dat is dus mijn stomste wedstrijdervaring!! En die startkaart vergeet ik NOOIT meer!!
maar ik heb wel de aanmoedigingsprijs gekregen hihihi
, ik kon hem wel wat doen ....Buitenzorg schreef:Tijdens de Princenhaagse Marathon startten met het wegtraject en onderweg waren we al zo verbaasd dat we de start niet tegenkwamen (die zat dus vorig jaar in het begin van het traject). Bij terugkomst kwam ik ineens een bordje start tegen op een van de stalterreinen!
Waren we dus gewoon straal vergeten om te kijken waar de start dit jaar zat en hebben het wegtraject toen maar voor de 2e keer gereden (was maar 3,5 km).
. Waarop dan als je zegt dat het een hele nette proef was
.
Ik had een hartstikke slechte proef gereden, was een klein pittig ding waar alleen ik nog redelijk op kon rijden, en de instructrice had mij gevraagd mee te doen, al was het maar voor de gein 
Ik heb overigens nog wel de medaille gekregen omdat ik zo eerlijk was

Resultaat: 3 balken en een zeer lage stijlpunten
). Het ging of heel goed of ik maakte er een complete puinhoop van. Ik heb nu al 1,5 jaar geen springwedstrijden meer gereden
Maar ja, wil mezelf niet meer voor banketstaaf zetten....
Ik was dus meteen weer uitgebeld.