Misschien dat ik dan een witte broek doe met een zwart shirt. Ik zal wel even kijken. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Misschien dat ik dan een witte broek doe met een zwart shirt. Ik zal wel even kijken. 
Bonita14 schreef:Enny ; hoe heet je van de achternaam dan
l0esjj schreef:Haha zit wel goed hoor enny, is het echt zo drastisch dan dat je je geestelijk voormoet bereiden?
Ben benieuwd hoe kuri is na een week op stal staan... dat mag ik woensdag in de les mooi uitproberen
enny schreef:Ik hoorde nog wel dat je omgeroepen werd, toen was ik nog aan het losrijden geloof ik. Eerste proef ging bagger, totaal niet aan het been en spontaan was die mooie rood-witte hefboom ook erg eng... Maar toch nog 153 punten, dat viel me reuze mee! Tweede proef ging een stuk beter en had ik 162 punten. Erg aardige jury trouwens, want mijn schoonmoeder was te laat mee voorlezen en dat zou hij niet meetellen. Werd ze even door hem op het matje geroepen![]()
LOesjj, ik had jou eerst niet herkend hoor! Begon je ineens tegen me te praten en ik maar denken dat het gewoon iemand was die belangstellend was. Later zag ik jou met je vader en toen werd het ineens wel duidelijk! Lekker handig
Zag je me later met m'n vader? Oh vast toen ik 'm hielp met inrijden, dat was nogal duidelijk geloof ik,iedereen stond me aan te gapen

)
maar goed het was toch niet zo héél druk tijdens jou'n losrijden