4 maart Oosteind......

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 19:15

Remember schreef:
Weet iemand of de bak daar kijkerig is?

Ik start er niet meer ben een keer gediskwalificeerd daar omdat, de mijne niet langs de kantine ruit ging die vinden sommige paarden nogal eng.

En er is een heel klein bakje om in los te rijden das weleen lastig.
Vooral als het slecht weer is want dan kan je niet buitenlosrijden.

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 20:16

Ik zat nog is even terug te denken, en ik heb daar de IBOP gereden met Shine, dus ik ben er al weleens geweest. Denk dat ik Shine d'r toch wel redelijk rond zou moeten kunnen sturen

justahorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 23:27

Ik ben er nog nooit geweest met mijn paard dus ik ben benieuwd en ik hoop dat hij zijn eigen een beetje gedraagd hahaha.

hey shari kan jij mij voorlezen op de wedstrijd nu je toch op zit topic reageerd.

Powerlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 11:28

peanutbutter schreef:
Valt wel mee daar. Is gewoon een mooie grote hal.
Ik had graag meegedaan met mijn jonge paard maar heb dan net een springwedstrijd en dat gaat voor.
Had wel eens willen zien hoe hij het er op een dressuurwedstrijd van afbrengt in het L1.

Hey Lau, wel jammer dat je niet mee doet! was wel gezellig geweest, elkaars concurrent in het L1

talented

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 14:46

Tooske schreef:
Remember schreef:
Weet iemand of de bak daar kijkerig is?

Ik start er niet meer ben een keer gediskwalificeerd daar omdat, de mijne niet langs de kantine ruit ging die vinden sommige paarden nogal eng.

En er is een heel klein bakje om in los te rijden das weleen lastig.
Vooral als het slecht weer is want dan kan je niet buitenlosrijden.

Dat valt echt reuze mee! De kantine is niet gehorig dus op het geluid reageren ze sowieso niet. Indien je paard bang is voor mensen, dan vindt hij het inderdaad misschien wat eng, maar over het algemeen genomen is dit geen kijkerige bak. Het enige waarop paarden wel eens reageren is het feit dat de vrachtwagens naast de rijhal staan. Wanneer iemand dan met 'iets te veel lawaai'zijn paard uitlaadt willen sommige paarden een beetje schieterig doen. Verder een prima accomodatie, de nieuwe bodem die er onlangs in is gelegd is ideaal om op rond te sturen!

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 18:04

Toen ik er voor de IBOP was hadden ze een mooi groot zeil als afscherming hangen, toen ging ze nagenoeg braaf rond, maar moet zeggen dat ze toen ook wel ontzettend overdonderd was ! Heb nog even foto's zitten zoeken van hoe het er nu uitziet en denk inderdaad dat het wel meevalt. Bodem ligt er zeker keurig bij!

Maar ik zat is te denken, aangezien ze een ring 'in' de bak hebben mag ik zeker geen rondje meer door de ring zelf? Keertje eromheen en dan starten? Dat vind ik dan wel weer jammer

talented

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:28

Remember schreef:
Toen ik er voor de IBOP was hadden ze een mooi groot zeil als afscherming hangen, toen ging ze nagenoeg braaf rond, maar moet zeggen dat ze toen ook wel ontzettend overdonderd was ! Heb nog even foto's zitten zoeken van hoe het er nu uitziet en denk inderdaad dat het wel meevalt. Bodem ligt er zeker keurig bij!

Maar ik zat is te denken, aangezien ze een ring 'in' de bak hebben mag ik zeker geen rondje meer door de ring zelf? Keertje eromheen en dan starten? Dat vind ik dan wel weer jammer

Je kan in Oosteind niet om de ring heen (bak is daarvoor niet breed genoeg) dus je mag 1 rondje in de ring en dan starten !

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:34

Yes, 1 rondje is al mooi meegenomen, en dan kan mijn lezer zo onzettend goed quasi nonchalant net het beginteken van de jury missen, dus 2 moet ook te doen zijn

talented

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:35

Remember schreef:
Yes, 1 rondje is al mooi meegenomen, en dan kan mijn lezer zo onzettend goed quasi nonchalant net het beginteken van de jury missen, dus 2 moet ook te doen zijn

De ringmeester die daar normaal gesproken staat hamert er heel duidelijk op dat je maar ËËN rondje mag, dus succes !

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:37

Hè verdeurie

justahorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 14:13

Ik vind 2 rondjes ook nog wel kunnen hoor maarja het is op elke plaats erg verschillend natuurlijk.

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 21:37

Allemaal succes hè morgen !

justahorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 00:24

dank je wel remember

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 11:38

Hoe is het gegaan?

Ik ben reserve-reserve-kampioen (klinkt wat beter dan 3e hè ) geworden, met 161 punten. Ging voor een plek bij de 1e 3, maar m'n proef ging niet vlekkeloos dus na afloop hoopte ik alleen nog maar op een winstpunt. Ze vond de open deur naar de stallen rechts van het juryhokje nogal bijster interessant en de EHBO-man met fluorgele vest ging op z'n stoel zitten in een hoek, vond ze ook maar eng. Was een proef met nette stukken (heb 7 7-ens op rij) afgewisseld met stukken spanning en foutjes, dus ben zeer tevreden met punten en plaatsing

Kabouterdans

Re: 4 maart Oosteind......

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 17:24

justahorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 18:18

Remember schreef:
Hoe is het gegaan?

Ik ben reserve-reserve-kampioen (klinkt wat beter dan 3e hè ) geworden, met 161 punten. Ging voor een plek bij de 1e 3, maar m'n proef ging niet vlekkeloos dus na afloop hoopte ik alleen nog maar op een winstpunt. Ze vond de open deur naar de stallen rechts van het juryhokje nogal bijster interessant en de EHBO-man met fluorgele vest ging op z'n stoel zitten in een hoek, vond ze ook maar eng. Was een proef met nette stukken (heb 7 7-ens op rij) afgewisseld met stukken spanning en foutjes, dus ben zeer tevreden met punten en plaatsing

hey gefeliciteerd.

Ik had zelf 1 winst dus ik hoef er nog maar 2 en dan kan ik over naar het L2.
Rij je volgende week ook mee in Oudendijk ofnie.
Een stalgenoot van mij was bij de m2 pony's kampioen geworden met 145 punten.
Niet normaal man zo laag maar ja je kan er natuurlijk niks aan veranderen.

Kibo was echt verschrikkelijk heet echt nie normaal.
Ik kwam de ring in en ging gelijk aan de haal maar toen ik moest beginnen was ie redelijk normaal, maar heet.
Ik had zelf 158 punten

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 11:40

Gefeli met je punt! Er is over het algemeen niet bijster veel winst gereden, enkele terechte uitschieters naar boven, maar vond het met de uitschieters naar beneden ook reuze meevallen... Heb wat combi's gezien die echt verschrikkelijk gingen, en dan vind ik 145 nog een wereldscore hoor

justahorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-06 13:46

Remember schreef:
Gefeli met je punt! Er is over het algemeen niet bijster veel winst gereden, enkele terechte uitschieters naar boven, maar vond het met de uitschieters naar beneden ook reuze meevallen... Heb wat combi's gezien die echt verschrikkelijk gingen, en dan vind ik 145 nog een wereldscore hoor

Ja maar die145 punten was niet terecht hoor.
Ze had er al anderhalf uur op gezeten dus ja dan is je paard wel leeg.

Ja de winstpunten waren niet echt bijzonder vaak uitgegeven

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 14:25

Die 145 was niet zozeer op haar gericht hoor, 2 combi's in het L2 paarden gezien die echt een aanfluiting waren, eentje in het M2 paarden waar ik echt niet van begreep hoe die ooit de B door gekomen is

justahorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-06 13:08

Remember schreef:
Die 145 was niet zozeer op haar gericht hoor, 2 combi's in het L2 paarden gezien die echt een aanfluiting waren, eentje in het M2 paarden waar ik echt niet van begreep hoe die ooit de B door gekomen is

Haha ja dat zullen we nog wel vaker tegen komen waar je het niet van snap hahaha