Ramonalover schreef:ik had een winstpunt gelijk mij 1e wedstrijd :p
Ben jij even knap!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) Echt.. Het gaat zoo k*t.. Dus ik heb afgelopen zaterdag ZH-se gereden (was geselecteerd met 154 pt.) en 147pt. gereden. 
) en dan van de zomer outdoor weer. We zien wel wat ervan komt. We gaan nu lekker trainen enzo.
Wordt hard aan gewerkt maar ook tijdens de les heb ik hier last van. 
Maar daarna gingen we buiten wedstrijden rijden en ging het niet goed. Heb ik het hele zomerseizoen over 5 winstpunten gedaan. Maargoed, oefenen op de onderdelen die je niet goed uitvoert. Niet te veel drammen op het aan de teugel rijden. De meeste jury's zien liever een nette proef, i.p.v. een pony die aan de teugel loopt, maar geen nette figuren maakt. Succes ermee!! KiWiKo schreef:nou dan weet je waar het aan ligt![]()
![]()
minder slordig rijden, meer concentreren
Succes
en dan zie je ook dat ik nu na 3 wedstrijden een vette punt heb gescoord.
Iriskee schreef:HeJ,
Ik rijd vanaf april 2005 wedstrijden..toen ik begon liep ie nog niet aan de teugel maar nu wel.. maar ik haal eigelijk elke keer 150.. zijn der meer mensen die zoiets hebben?! Ik word er egt heel erug onzeker van...................................
XxX
Sijn er mensen met zelfde ervaring?

Iriskee schreef:HeJ,
Ik rijd vanaf april 2005 wedstrijden..toen ik begon liep ie nog niet aan de teugel maar nu wel.. maar ik haal eigelijk elke keer 150.. zijn der meer mensen die zoiets hebben?! Ik word er egt heel erug onzeker van...................................
XxX
Sijn er mensen met zelfde ervaring?