miesie schreef:Volgens mij wel.. Je mag met elk shabrak starten in elke kleur.. Ik zie ook altijd bontjes boven het dekje dus waarom niet alleen een bontje..
Nou dan doe ik dat lekker, ook fijn voor star... verwend paardje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
miesie schreef:Volgens mij wel.. Je mag met elk shabrak starten in elke kleur.. Ik zie ook altijd bontjes boven het dekje dus waarom niet alleen een bontje..
op een schimmel

Nikita12 schreef:volgens mij kan je als de jury het niet toestaat een lager cijfer krijgen bij uiterlijk verzorging maarja als je dat ervoor over hebt
This_is_me schreef:Heej nu ik dit zo eens zi ega ik denk ik ook eens over op een andere kleur. Ik heb nog een bordeaux fluweel dekje liggen. Maar dan komt het niet zo over een met het jasje wat ikdan aan heb. aangezien ik ook nog een nieuw jasje moet hebben, kan ik misschien wel een donkerblauwe kopen met donker blauw dekje. Want zoals Mies er uit ziet vind ik ook wel erg gaaf. (maris word langzaam aan ook al zo spierwit )

poekie schreef:ook ik rijd met een zwart dekje op wedstrijden.met een witte kan je paard er wat gelig uitzien en ik heb daardoor een keer een 5 voor de verzorging gehad.daarna met zwart dekje een 7 of 8 en heb nooit gekke of vreemde reacties daarop.
[img][/img]
Ik heb ook bijna altijd een 8 gekregen voor de verzorging en van een jury nog nooit een vreemde reacite gehad! Wel vaak van andere ruiters die het vaak niet wisten en het supermooi vonden staan!