wie gaat 4 febr. naar Siegerswoude?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NehnaDagmar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 16:58

Gefeliciteerd!! Ik weet nu eindelijk wie je bent.. op die vos met dat mooie hoofdje.. Is ze drachtig of gewoon een beetje dik?

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 16:59

Dankje! Nee die is drachtig! Ze moet eind april veulenen. En dit was denk ik mijn laatste wedstrijd voor het veulen!

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 22:39

Jammer Nynke, volgende keer beter, als de galopknop er weer goed op zit
Minnie-muis gefeliciteerd!!!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 16:29

Dankje! En ze is nu niet meer drachtig! Maar zo wel een topic! Dat ik hier neer zet!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 16:54

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 21:04

Zo, heavy verhaal joh!! Sterkte ermee, hoop dat jullie er snel weer bovenop zijn!

bobomelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 21:42

heb je mijn pb nog gehad royaltjuh???

ik had 152 punten, stond ook bij evenredig gereden, maar moest met meer inpuls ofzoiets..........
ik had allemaal 6en en 4 5en..............

ik had zelf eigenlijks wel wat meer vijven, maar ook meer zevens verwacht................, sommige dingen gingen echt goed, en sommige fout, zoals die halve volte bij E, kwam ik een meter langs de ac-lijn, hab je een 6........ en aanspringen bv ging heel netjes, heb je ook een 6??!!

en middenstap en middendraf gingen ook goed......6 nuja

kreeg in elk geval wel een compliment van de "ringmeester" ken haar verder niet, maar vond het wel leuk.

had in elk geval bij die 5en wel wat commentaar verwacht op mijn staartje, maar daar was maar 1 keer wat op geschreven, vond ik wel jammer....

vond het verder wel een leuke en geslaagde dag

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 22:01

Ja heb je pb gekregen, had je er ook al 1 terug gestuurd, niet ontvangen??
jammer van je punten, zo'n 6jes jury is erg jammer om te treffen! Maar zolang je maar zelf weet wat er goed en fout ging, en je tevreden was. Das het belangrijkste lijkt me!

bobomelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 22:18

had 2 pb gekregen, dan heb ik de laatste niet of wel....hmm weet zo niet, moest zaterdag na de wedstrijd gelijk naar utrecht toe en ben nu net 2 uurtjes terug

oh, mss heb ik hem zaterdag idd wel gelezen maar nog niet geantwoord........hmmm hihi

in elk geval, een keertje samen rijden?? ik rijd nl wel vaak langs je huis dan...

ja eigenlijks de middendraf nu veel beter dan ooit, zat deze week echt verbetering in, en dan ook een 6, en op andere wedstrijdjes krijg je ook een 6 terwijl de middendraf veel minder was zeg maar, nuja, jureren is ook wel lastig denk ik

vind siegerswoude in elk geval wel top om heen te gaan

keertje rijden??

weet niet of je nog online bent, ik ga zo, lees het dan in elk geval morgen wel ofzo

groetjes marian