Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Angeliek schreef:Torro had het vroeger ook soms.. De eerste keer starten was een ramp, ik heb hem bijna doormidden moeten schoppen wilde hij een stap zetten.. Net alsof ie in trance was..
Torro doet het meestal zodra hij de voorlezer hoort.
Soms doet hij het nu nog, maar dan niet extreem.. Dat gaat dan vaak gepaart met hangen op de hand..
(1 tip: je pony WEET donders goed dat jij in de ring niet durft, zoals een keer flink met je been komen ofzo..)
Je moet gewoon een keer een concoursje uitzoeken, waar je niet zo heel veel waarde aan hecht, dus niet een selectie ofzo.. Dan moet je de ring in rijden met de gedachte:' Als je 1x van mn been afvalt, schop ik je het dak door..' En als ie dan van het been afvalt of uit de galop valt, DURF hem dan ook eens ene flinke optater te geven!
(Klinkt misschien hard ofzo, maar een paard is geen troeteldier)
svennie schreef:heeJj,,
ik heb een d-pony en die heb ik al dik 5 jaar!en hij loopt superr..
In het bos doet die echt alles voor me, dan is hij mooi voorwaarts, mooi uitgestrekte draf, normale galop, springt over dingen heen als ik dat wil.
Maar als ik een wedstrijd heb, dat doe ik nog niet zo vaak.
Zoals laatst had ik een dressuurwedstrijd, dus eerst eem inrijden daar, even opwarem dusZ haha. Hij liep perfect ik d8 als die zo ook op de wedstrijd loopt dan worden we 1e![]()
. Maar toen ik eenmaal de ring in ging.
Hij liep sloomnet een snelle stap, was echt heul mal..!!!!!!!
![]()
En in de galop moest ik hem gewoon vooruit branden. Ik snap echt niet waarom die dat nou deed, want hij liep van te voren nog super
.
Het lijkt dan gewoon of die mn comando's niet wil opvolgen.
Dus weten jullie miss waarOm die dat doet..?????????????????????????