Wat ik weleens gehoord heb en miss ook wel een leuke manier om ze te bewaren is dor ze aan de touwtjes van een touwsingel te hangen en die dan horizontaal op te hangen.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

kellyb schreef:Wat je zou kunnen doen is een (vierkant) stuk gaas nemen dat aan de muur spijkeren en dan kun je je rozetten in het gaas hangen. Ik had dit vroeger ook zo werkte beter dan al die touwtjes door je kamer.
Maar dan moet ik wel een groot stuk gaas nemen..of aan de andere kant van van mijn kamer boven mijn bed hangen
Ik ga eens kijken hoe cea ik nog ben
Heb gelukkig een best grote kamer
Punaise door dat ijzeren haakje zeg maar, dan blijven ze eraan steken.
haike schreef:Hing eerst ook alle rozetten in mijn kamer. Toen kamer verandert en niet zoveel plaats meer.
Nu alleen van de rozetten gewonnen met oki heb ik de belangrijkste nog op mijn kamer hangen (brabants kampioen viertal, 5de nederlandse jonge pony's, eerste rozet samen gewonnen en alle rozetten van de Z1).
Van andere pony's heb ik alleen de kringkampioenschaps-rozetten en de rozet van nederlands kampioen viertal op mijn kamer. De rest heb ik allemaal in een doos gedaan.
kellyb: leuk idee!! 'Helaas' heb ik dan wel een erg groot stuk gaas nodig
.

het hangt hier helemaal vol
(of ik bewaar alleen de oranje
) meiske16 schreef:@Ir111: hoezo in de prullebak?
Het is toch iets wat je gewonnen hebt?
) lange 'buisjes' aan de muur hangen met gaatjes erin en daar een zilvere ijzerdraad ofzo door gereigt en daar de rozetten aangehangen. ik heb even snel 2 foto's gemaakt 
)

Ir111 schreef:waar ik ze bewaar? in de prullenbak....
haha echtwaar?
ik moest een groter draadje spannen maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad
(of nog geen tijd voor gemaakt, kan ook
luuuluuluuluu )
ik was een beetje laat

Heb er nu 30 ofzo op een rij, en staat heel vrolijk en leuk!
en geloof een paar in een kast. heb maar een paar bekers gewonnen en maar een paar rozetten. vangt zoveel stof joh
maar ik heb een hoefijzer aan de muur hangen en daar heb ik ze aangemaakt met een ijzerdraadje..
) StalHaast schreef:ik heb 2 zilveren (denk ijzer ofso) lange 'buisjes' aan de muur hangen met gaatjes erin en daar een zilvere ijzerdraad ofzo door gereigt en daar de rozetten aangehangen. ik heb even snel 2 foto's gemaakt
(zoals je ziet zijn de rozetten van emor)
Ik heb het me vader ook gelijk ff laten zien
Hij is tenslotte de technikus
haha
Ik ga maar een aparte prijzenkamer maken ofzow
haha robin_love schreef:ik heb ze in een kast,