D pony en starten bij de paarden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 22:16

vlasta schreef:
haike schreef:
rijd ook met D pony tussen de paarden, nu 1 wedstrijd gehad. in de Z1 trouwens

echt !!!!!!!! wat gaaf zeg dat je zo hoog rijd met een D pony (je bent mijn voorbeeld hoor )

haha, thx!

Net 2de wedstrijd gehad, voelde me vandaag niet eens zo klein Uitslag pas om 23.30, dus nog even wachten

leelovestoes

Re: D pony en starten bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 11:58

hoihoi

ik heb ook gewoon een huis tuin en keukenpony en we zijn inmiddels L2+1. en ja het kost misschien wat meer moeite, en we hebben er wel voor moeten knocken hoor, maar dat moet iedereen. we reden ons ook vaak in de prijzen. vaak genoeg bij de eerste drie gezeten met 1 of 2 winstpunten per proef.

gewoon er voor gaan. zolang je pony en jezelf er plezier in hebben komt het vanzelf goed.

ik start nu met mn pony 2006 voor het laatste jaar...........wat zal ik haar volgend jaar missen op de concoursen! ze blkijft me kleine kanjer, daar kan never geen 1.70ér tegenop!

suc6.

leonie

loesje688

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 11:03

Ik heb zelf een D-pony (New Forest) waar ik mee bij de pony's rijd (ik heb haar net verkocht en ben nu nmet een paard bezig).
De vorige eigenaar heeft met haar wel altijd t/m de Z bij de paarden. Was eigenlijk nooit een probleem maar af en toe kwam ze wel eens een jury tegen die haar onderwaardeerde omdat ze op een pony reed Ach ja, je moet er wat harder voor werken maar dan weet je bij elk winstpunt en elke prijs dat je het iniedergeval zeker verdient!

Annash
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 12:34

En wat was de uitslag Haike?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 17:26

Shanna16 schreef:
En wat was de uitslag Haike?

7de en 10de van de 13, dus kon slechter vond ik. had 1ste proef 173 punten, nr 1 183 dus scheelde niet zoveel. Denk dat bij de pony's vergelijkbare punten had gehad. Tweede proef 162 punten, maar was ook niet echt goed gereden toen.

silverking

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 17:31

Als je 8 bent is het verplicht om met pony bij de paarden te starten. Maar je bent natuurlijk wel kleiner dan alle anderen maar veder maakt het niet zoveel uit. Een broer van mijn pony (is D pony)springt internationaal bij de paarden dus het kan best.

bentix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 20:54

Hoi,
Ik ben vorig jaar april gestart met mijn kleine D-pony van 1.40m tussen de paarden in de klasse Z1. Ik heb op 2 wedstrijden na elke wedstrijd winst gehad en in augustus waren we al Z2 startgerechtigd. Regelmatig loopt mn pony paarden van 1.70 eruit. Het is te doen met een goede pony, maar je moet tegen felle kritieken kunnen. Zo af en toe heb je er een jury tussen zitten die je compleet de grond in boort. Het is zeker zwaar, maar t proberen waard. Momenteel ben ik hard aant trainen met de galopappuyementen en de vliegende wissels en tis alleen maar tof als jouw "ukkie" andere ruiters op paarden het nakijken geeft! Ga er dus gewoon voor! Succes!!

_Dunja_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-06 21:15

Ik sta er echt van te kijken hoe hoog jullie allemaal rijden met jullie pony's...
Ik was al bang dat het nooit wat zou kunnen worden mijn
haflinger x fries en ze is nog dik ook
maar als ik dit zo lees zou het theoretisch moeten lukken
even zondag afwachten dan mag ik aan de bak met mijn bijna 4 jarige.
Ze kan alleen nog niet goed hals strekken en de middendraf zit er nog niet echt lekker in.
Maar het is een onderlinge wedstrijd met de nieuwe proeven wel met jury dus ben benieuwd.