Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
felicity schreef:
Heb ik mazzel dat het een anda is.
Heb ik de oplossing gevonden. Dus eerst barokke wedstrijden gaan rijden en dan met L2 + winst terug naar de knhs en dan in de B beginnen.
Snap ik het?![]()
Citaat:aantonen bij de KNHS met je coupons dat je ondertussen L1 + 1 geworden bent
sammie_44 schreef:Pff... sorriej hoor, maar vind hte nergens op slaan. Veel mensen doen altijd zo histerisch om een hengst, maar een hengst is ook gewoon een paard, alleen een paard dat merries intressant vind en wilder kan zijn. Oke, als je niet kan rjiden en een hengst op wedstrijden gaat uitbrengen is onverstandig, maar als je een hengst uitbrengt lijkt me dat je wel kan rijden, als het een hele wilde is.
Citaat:maar er kunnen ook rustige hengsten zijn, heb er ook 1 gehad, maar die is verkocht.
op de foto is het nog een hengst, en hij heeft n tijdje bij dit meisje gestaan.
runningkawa schreef:Citaat:aantonen bij de KNHS met je coupons dat je ondertussen L1 + 1 geworden bent
Ik neem aan dat je L2 +1 bedoeld?
nina62 schreef:Uit het knhs reglement:Citaat:In de disciplines dressuur, springen en eventing wordt voor het deelnemen met een hengst een startkaart verstrekt indien de deelnemer de leeftijd van 12 jaar (pony’s) of 14 jaar (paarden) heeft bereikt en de deelnemer geklasseerd is of is geweest in de dressuur klasse L2, het springen klasse L of de klasse M-samengesteld.
nina62 schreef:Zo staat het in het reglement van de KNHS, dus ik weet niet waar jij die wijsheid vandaan hebt