succes ermee iniedergeval! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
succes ermee iniedergeval!

Sizz schreef:Ik vind Eurostar ook best laag vallen.![]()
Het is geen heupbroek maar hij komt niet tot je navel en ze zitten ontiegelijk fijn.
jaja, heb een dikke kont
)
LaFunkyJazz schreef:ik vind hoog voor paardrijden juist lekker zitten. Als je een lagere aan heb, enje moet opstappen, mesten ofzo, zit je dan niet snel in je blote kont, of string of whatever
En tis ook geen gezicht als je string er boven uit komt. 
Margon schreef:Heupbroek voor het paardrijden dat lijkt me nou echt voor geen meter zittenEn tis ook geen gezicht als je string er boven uit komt.

Coentjuh schreef:Ja ik heb hier ook wel is een topic over geopend geloof ik.. lang geleden
Uuhm Cavallo had ook zo'n broek, de Cavallo Nicky als ik het goed heb.. En Eurostar, maar dat was (dacht ik) een jodhpur model..
)
Thx iniedergeval!
Wel matchend natuurlijk met je dekje en bandages. 
judith_cloud schreef:ik heb nu zo'n euqui comford aan.Heb er meerdere van, zitten niet erg hoog. Waar vaak zitten ze idd ontzettend hoog en niet lekker, miss ga ik ook wel even bij divoza kijken voor zo'n heupbroek

_Nikki_ schreef:Ik vind zo'n hoge broek 's winters wel lekker warm eigenlijk. En in de zomer sla ik de bovenkant altijd om.