Lage rijbroek?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

love_winsor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 12:03

Je hebt ze wel ik weet aleen niet zo goed welk merk anders moet je een keer naar de ruiterwinkel en even vragen of ze een paar lagen modellen voor je hebben? Maar mis heb je dat al wel gedaan succes ermee iniedergeval!

Splash_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 12:08

Ik heb nu een Eurostar Klara aan, komt tot net onder mijn navel, bij deze broek maakt het me niet uit, deze zit gewoon echt heel erg lekker.

Ik hoef dus niet perse een heupbroek te hebben, vind het wat mooier ook hogere rijbroeken, net wat sorane zegt, ik zit ook niet te wachten op een stringparade

_Silvia

Re: Lage rijbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 12:57

love_winsor, dat heb ik inderdaad al gedaan! Hoeveel winkels ik al niet heb gehad... zowiezo al alle in deze buurt en dan ook nog een paar online winkels

Een heupbroek hoeft nou ook weer niet persé, maar tot aan je navel is echt niet lekker meer, zeker niet in de zomer

Pops

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 13:00

Ik heb dat ook eens zien staan in een boekje, weet niet meer welk merk het was
Eigenlijk storen die meeste hoge broeken mij niet.. de te hoge natuurlijk wel

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 13:08

Misschien heb ik een wat goedkopere oplossing: (doet bij ons namelijk iedereen op de manege) je klapt de band die om je rijbroek heen zin gewoon naar buiten om, het scheelt je toch wat centjes en zo nu in de winter is het vrij koud en zit meestal je trui er toch overheen, dus niemand die het ziet

Simbaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 13:11

Sizz schreef:
Ik vind Eurostar ook best laag vallen.

Het is geen heupbroek maar hij komt niet tot je navel en ze zitten ontiegelijk fijn.

Ja, vind ik ook. Het zijn geen heupbroeken, maar ze zijn veel lager dan de meeste rijbroeken. Ik heb zelf nu het model Klara en het model Klarissa, die zijn echt niet zo heel hoog. Ik kan zelf ook niet tegen die hoge broeken. Daarnaast zit Eurostar ook nog eens super lekker en zijn ze niet zo duur

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 13:16

Ik heb een bandplooi van horka die ook wel laag zit, Heerlijk materiaal , net een jogging broeg!

Milou1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 13:17

Rijden in een heupbroek ohmg nou nee dus. Lijkt me eerlijk gezegt ook walgelijk staan.

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 13:21

hahaa dr zijn genoeg broeken die laag vallen hoor je ziet het niet altijd , misschien in de zomer als je een hempje of wat dan ook er bij aan heb

Dan kan je beter een lage broek aan hebben dan 1 die tot onder je oksels komt hoor

Wendy15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 13:34

Ik doe idd ook altijd die band een keer naar buiten omslaan. Dan zit ie tenminste niet zo hoog en zakt m'n broek niet zo snel af (als ie bij mn benen en kont goed zit istie in de taille zeg maar altijd te wijd jaja, heb een dikke kont )

Marritt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 13:56

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 14:08

ik vind hoog voor paardrijden juist lekker zitten. Als je een lagere aan heb, enje moet opstappen, mesten ofzo, zit je dan niet snel in je blote kont, of string of whatever

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 14:08

LaFunkyJazz schreef:
ik vind hoog voor paardrijden juist lekker zitten. Als je een lagere aan heb, enje moet opstappen, mesten ofzo, zit je dan niet snel in je blote kont, of string of whatever

Precies, voor spijkerbroeken wil ik het absoluut niet, maar met rijden vind ik het wel handig

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 17:16

Ik heb Eurostar Finales, die zitten niet zo superhoog!

Margon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 17:45

Heupbroek voor het paardrijden dat lijkt me nou echt voor geen meter zitten En tis ook geen gezicht als je string er boven uit komt.

NTuinenburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 23:36

Het ziet er mischien een stuk leuker uit, en is iets fijner denkik in de zomer, maar in de winter vind ik het juist wel lekker warm, en idd de blubblub valt er niet uit. Maar het zit nou ook niet lekker als ze bijna onder je oksels zitten...

Coentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 23:41

Ja ik heb hier ook wel is een topic over geopend geloof ik.. lang geleden

Uuhm Cavallo had ook zo'n broek, de Cavallo Nicky als ik het goed heb.. En Eurostar, maar dat was (dacht ik) een jodhpur model..

Kytha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 10:07

Margon schreef:
Heupbroek voor het paardrijden dat lijkt me nou echt voor geen meter zitten En tis ook geen gezicht als je string er boven uit komt.

Nee precies, ik heb liever dat ie wat hoger zit..
Alleen met m'n navelpiecing is dat soms wel irritant

_Silvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 10:10

Coentjuh schreef:
Ja ik heb hier ook wel is een topic over geopend geloof ik.. lang geleden

Uuhm Cavallo had ook zo'n broek, de Cavallo Nicky als ik het goed heb.. En Eurostar, maar dat was (dacht ik) een jodhpur model..

Ja, die Cavallo had ik eens besteld maar die paste helaas niet goed (benen waren veel te breed )
Ik zal eens kijken voor Eurostar, aangezien veel mensen die noemen Thx iniedergeval!

Bojangles

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 11:10

Nou lekker als je moet hoevenkrabben of bandageren

fliam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 11:13

Ik heb ook een heup broek per ongelijk gekocht, maar draag hem alleen met een lange trui/ of shirt. Zodra je bukt komt je ondergoed er al een kilometer boven uit. BAH!

Bojangles

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 11:18

Dan moeten er ook maar bijpassende Anky string of what ever komen Wel matchend natuurlijk met je dekje en bandages.

ippolata

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 11:21

Afbeelding

Eurostar Donice

te koop bij divoza

maar of het mooi oogt....

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 11:54

judith_cloud schreef:
ik heb nu zo'n euqui comford aan.Heb er meerdere van, zitten niet erg hoog. Waar vaak zitten ze idd ontzettend hoog en niet lekker, miss ga ik ook wel even bij divoza kijken voor zo'n heupbroek

Daar heb ik ook mijn rijbroek van, en die zijn idd helemaal niet zo hoog.

Flip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 12:02

_Nikki_ schreef:
Ik vind zo'n hoge broek 's winters wel lekker warm eigenlijk. En in de zomer sla ik de bovenkant altijd om.

doe ik ook in de zomer die bovenband omslaan. in de winter ligt het eraan of ik een lekker lange trui aan heb dan sla ik hem ook om heb ik mn vest aan dan laat ik hem normaal zitten anders krijg ik een koude rug

maar ik kan me voorstellen als je een navelpiercing hebt dat het niet lekker is als er zo'n band over zit te schuren