Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marsie schreef:Word dat dit jaar ook weer op die plaatsen gehouden? En moet je ze eigenlijk allemaal rijden om in aanmerking te komen voor de (halve) finale?
Sammie schreef:
Sammie schreef:Zw_Mikkel schreef:mijn paard heeft blauw papier, is dat dan reg. A of reg. B? srry dat weet ik niet![]()
Reg. B staat ook óp het papier trouwens.
Suzanne F. schreef:Hahaha nee joh, maar eentje! Pff zou wat zijn he om ze allemaal te rijden.
Odin schreef:Ik heb gehoord dat je met een paard van een ander stamboek (zoals de mijne, een Oldenburger) wel mag inschrijven en meedoen, en dat je dan niet naar de Paardendagen mag, maar wel eventueel naar de halve finales mag? Hopelijk weet iemand dit.
Odin schreef:Ik heb gehoord dat je met een paard van een ander stamboek (zoals de mijne, een Oldenburger) wel mag inschrijven en meedoen, en dat je dan niet naar de Paardendagen mag, maar wel eventueel naar de halve finales mag? Hopelijk weet iemand dit.
Sammie schreef:Dus met andere woorden weggegooid geld.
Dressuurgek schreef:Kijken hoe hoog je kan scooren, ik deed afgelopen zomer bij de
5-jarigen mee niet met de instelling dat ik in de buurt zou komen om naar de halve finale te mogen en had tot mijn verbazing 66 punten (heb overigens wel een KWPN'er)
Kylan schreef:Sammie schreef:Dus met andere woorden weggegooid geld.
Of leuk om meegemaakt te hebben.
Dressuurgek schreef:Odin schreef:Ik heb gehoord dat je met een paard van een ander stamboek (zoals de mijne, een Oldenburger) wel mag inschrijven en meedoen, en dat je dan niet naar de Paardendagen mag, maar wel eventueel naar de halve finales mag? Hopelijk weet iemand dit.
Je mag met een paard van een ander stamboek wel meedoen aan de voorselectie, maar als je dan 67 punten of hoger heb gehaald (met een KWPN'er mag je dan door) dan mag je niet naar de halve finale.