Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

10 februari in exloo
Alanta schreef:Jammer dat het niet zo goed ging, volgende keer beter, toch?

In de losrijbak ging het super met mij en Udinde, dit was de eerste week weer dat ik met haar rijden ging sinds 4 week, en in de losrijbak liep ze zo fijn!!
Erg ontspannen en actief in de loop.
), dus ze was heel erg kijkerig! De ene keer was de B eng en dan weer de A
Maar verder liep ze erg braaf alle dingen, alleen de jury kon een jong paard dat kijkerig was niet waarderen
dus 146 punten! Op de dingen waarbij ze erg kijkerig was kreeg ik een 4 en op de dingen die juist superlekker gingen een 6. Nou, het heeft mij niet geraakt, want het ging gewoon super lekker, Udinde was braaf en blij, nou ik ook toch! En ik weet wat Udinde allemaal in zich heeft
! Op naar de volgende wedstrijd
!
Vond het echt erg irritant dat die 5 meter verder naar buiten stond, had helemaal geen referentiepunt...
hoop het..
k rijd redelijk save laatste tijd rond 170 pnten dus hoop dat ik door mag na finale ma je weet ma nooit.. want ze is momenteel niet helemaal lekker ma is over 2 weken in veeningen..
ja idd wanneer moet je in exloo?? ook op vrijdag? Zal wel gezelli wezen
Zoro schreef:Heb je nog uitslagen royaltjuh? is cecile door? vast wel..

die is nu ook 4 en is ongeveer 1.61 haha
Rieta schreef:er waren 2 met dikke winst in de L2 cecile en susan westerderp met 1 punt minder dan cecile..
Missixty: ik heb je ook gezien vond het idd ook een nette proef! Jammer van je punten... Hoe groot is je paard is een hele joekel volgens mij![]()