verplicht P&S nemen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

miesie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 22:28

Ik had ook geen P&S ben in 2004 en 2005 gestart.. Ik lees het ook nooit en kan hem altijd van een stalgenoot of van de buren lenen (wat ik in die tijd nooit heb gedaan eigenlijk..)
Als je genoeg op bokt kijkt blijf je ook op de hoogte

Steff_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 22:44

Ik en mijn zusje ook geen P&S.. vriendin van mij wel, dus die lees ik wel van haar

chelsea82

Re: verplicht P&S nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 09:24

Het abon.van de P&S zit bij je lidmaatschap van de KNHS in.
Dit ben je gewoon verplicht, komt doordat er officiele mededelingen in staan.Dus er kan wel eens iets belangrijks in staan en dat is toch wel prettig om te weten.

goldwing schreef:
gekke_koei schreef:
het is alleen heel erg dom dat ze er 2 op hetzelfde adres sturen. mijn vriend had 2 startkaarten en ik 1, en kregen beide de P&S, misschien dat ze daar eens iets aan moeten veranderen.

om 1 p&s te krijgen moet niet de KNHS iets veranderen maar jij zelf
Je betaald met 2 leden op het zelfde adres op deze manier te veel
Iemand moet zich als tweede lid laten registreren en dan zijn de kosten voor dat 2de lid geen 40 euro voor lidmaatschap maar nog maar 13 euro en krijg je maar 1 p&s

Klopt.Moet je echt even achteraan bij de KNHS.Is zonde van je geld.Moet je alleen wel even door het secretariaat van je vereniging laten doen.Alleen zij kunnen dit regelen met de KNHS.Soms kun je het zelf ook wel regelen, maar vaak zeggen ze aan de telefoon dat je dit met je vereniging moet regelen.
Heb zelf het secretariaat van een vereniging en heb ook bij 2 leden dit probleem.Zij kregen het zelf niet voor elkaar bij de knhs.Dus nu gaat het via de vereniging en nu is het wel oke.