Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Curly85 schreef:Ik sluit me echt aan bij Volcano, wat een onzin dat iedereen heir maar roept dat de eigenaar alles moet betalen INCL de bijrijder. Als dat vaste prik zou worden zijn er weinig paardeneigenaren die het doet en kunnen ze allemaal terug naar de manege waar je ook betaald voor de lessen. het is daar ook niet zo dat ze je betalen kom op. Mijn verzorgster rijdt keurig maar betaalkd gewoon haar eigen lessen en wedstrijden. Op de manage moest ze ook betalen en een paard is niet gratis. Het is duidelijk dat de meeste die dit roepen zelf geen paard hebben en de kosten niet kennen
BellyBel schreef:Ik ga even met de eigenaar overleggen wat er dan allemaal precies inzit, en wanneer de kosten nou ingaan.
amondi schreef:ik denk dat het toen nog niet duidelijk was, zij dacht alleen voor de wedstrijden te betalen maar Bokt heeft haar erop attent gemaakt dat het w.s. gewoon een algemene bijdrage in het rijden is.
Vind het juist wel een zinvol topic.