Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liberations schreef:Das toch niet leuk meer. De meeste mensen vinden het leuk om op wedstrijd te gaan, tenminste ik meld me echt alleen af als of ik op ape gapen lig of als mijn paard iets mankeert. Het is toch van de zotte dat je dan ik weet niet voor wat aan rekeingen moet betalen. Tenslotte doe je dat niet met opzet, toch???? En voor sluitingsdata afmelden is helemaal raar, je kunt toch niet in de tijd vooruit kijken??? En tuurlijk zijn er uitzonderingen, mensen die niet starten omdat het paard niet lekker loopt, of om andere redenen die ik niet begrijp. Maar dat zal altijd blijven, maar mensen met een geldige reden MET dierenartsverklaring???
amondi schreef:Betalen moet je, geen clementie.
Vorig jaar hebben we concours Haulerwijk moeten afzeggen omdat het paard overleden was: betalen plus 5 euro administratiekosten!
En meteen een dreigbrief erbij dat bij niet betaling de KNHS wordt ingelicht.
Altijd fijn zo'n meelevende penningmeester.
beantsje schreef:amondi schreef:Betalen moet je, geen clementie.
Vorig jaar hebben we concours Haulerwijk moeten afzeggen omdat het paard overleden was: betalen plus 5 euro administratiekosten!
Jeetje, dat is echt shocking!!!![]()
Het bestuur van de organiserende vereniging mag zich diep schamen voor zo'n actie. het getuigt van een inlevingsvermogen van een dooie cactus...
liberations schreef:Dat is er jammer, je kunt toch ook voor je zelf rijden op het moment dat je een K*t jury hebt??? Maar daar krijg je dan ook geen dierenartsverklaring voor, dus die mensenzijn inschrijfgeld ALTIJD verschuldigd, niet waar?? Je kunt dus kiezen niet starten of wel starten maar bij beide heb je inschrijfgeld te betalen.
beantsje schreef:amondi schreef:Betalen moet je, geen clementie.
Jeetje, dat is echt shocking!!!![]()
Het bestuur van de organiserende vereniging mag zich diep schamen voor zo'n actie. het getuigt van een inlevingsvermogen van een dooie cactus...
Lielle schreef:ik heb het reglement eens doorgekeken, kom nergens meer de regeling over een DA of HA verklaring tegen.
Lielle schreef:ik heb het reglement eens doorgekeken, kom nergens meer de regeling over een DA of HA verklaring tegen.