Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sharonaollie schreef:Nee alles zit al vol in jan.Maar je mag toch niet van te voren inschrijven als het nog niet de paard en sport heeft gestaan?Heb ik begrepen...
daffodil schreef:Dan zou ik als ik jou was opnieuw bestellen of even bellen, want ik had ze binnen een week in huis!
Kylan schreef:daffodil schreef:Dan zou ik als ik jou was opnieuw bestellen of even bellen, want ik had ze binnen een week in huis!
Bij ons gaat dat via de secretaris van de club, ik was al van plan hem eens een mailtje te sturen. Ik heb al van meer mensen gehoord dat het erg lang duurt, ik had de coupons beter in november aan kunnen vragen, dan heeft de KNHS het niet zo druk...
daffodil schreef:Sharonaollie, als je schoonhoven niet te ver weg vindt, ik heb nog zat plek hoor!!! PM me maar!
Bij ons mag je inschrijven vanaf de voorgaande wedstrijd. Het verschilt heel erg, in sept en okt zaten we echt binnen drie dagen vol, voor januari is het erg weinig.
Ik schrijf me nooit zo heel erg ver van te voren in, dus heb nu alleen nog maar eind januari staan bij ons thuis. Oja en een clinic half januari.
daffodil schreef:Kylan schreef:Bij ons gaat dat via de secretaris van de club, ik was al van plan hem eens een mailtje te sturen. Ik heb al van meer mensen gehoord dat het erg lang duurt, ik had de coupons beter in november aan kunnen vragen, dan heeft de KNHS het niet zo druk...
en je had ze nog voor de oude prijs gekregen dan![]()
gomir schreef:Misschien dat ik tweede kerstdag nog ga springen, maar dat moet ik ook nog opgeven.