wedstrijd met ruime losrijbak GLD/OV

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kylan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 11:14

Gitta1977 schreef:
Kylan staat al bij mij op de startlijst zie ik (of zuslief...).

Ik heb inderdaad opgegeven met Joep

Sodera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 11:16

Gitta1977 schreef:
Bodem in Kampen is wel degelijk goed, zeker voor de dressuur. Met de Ui heb ik dit jaar ook geen klachten gehoord (bij de paarden dan, pony's ben ik niet geweest). Het enige wat er beter zou kunnen is met de springwedstrijden het losrijterrein. Dat word wat snel zwaar achter de hindernissen maar in het parcours is dit zeker niet het geval. Als je pony zich een keer verstapt hoeft ie niet gelijk door de bodem te zakken natuurlijk, dat is wel heel makkelijk de schuld buiten jezelf zoeken.
Verder met de dressuur (zoals gezegd) al mooie witte hekjes en boompjes dus je jonge beest kan gelijk goed wennen. We hebben nog 2 dressuurwedstrijden, januari zit vol en februari in de B heb ik nog maar 2 plekjes... Zie startlijsten voor telefoonnummer enzo als je mee wilt doen.

Ik had het hier ook over de losrijbak, en idd na de sprong was het zo zwaar dat de pony zich door de bodem (dat weten we zeker, zeiden meerdere mensen) zich verstapte.

CD28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 11:16

Ik heb me net digitaal ingeschreven voor Kampen. Ik weet dat het een redelijke kijkerige ring qua aankleding is dus dat wordt een goede oefening voor mijn paard.