Compliment Jury

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Matthanja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 19:57

Leuk is dat he die complimenten
Gefeliciteerd nog met je prijzen

Maaiikii

Re: Compliment Jury

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 20:08

Dat is een leuk compliment!
Bij mij stak de jury na mijn proef heel vrolijk haar duim op!
Nou dat vond ik ook wel leuk, was trouwens een erg leuke,goede jury.

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 21:41

Leuk om te horen.
Een opstekende duim heb ik ook wel eens gehad,
Ik was de hele dag nog blij ( en een wp )

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 21:48

haahha ik rij nog geen jaar en heb nou twee keer compliment gehad is idd erg leuk!:P

1 keer keek hij de hele tijd en lachte en toen vroeg ik at er was zei hij; ow je proef was gewoon helemaal perfect ik ben helemaal verliefd op jullie hahahhah

en nou toevallig afgelope woensdag kwam de jury helemaal uit het hokje en zei dat ik erg netjes had gereden en met inrijden het allemaal al heel netjes voor elkaar had hihi

beide keren 1e , 1e keer met 175! en 2e keer met 171

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-05 21:05

en nou toevallig afgelope woensdag kwam de jury helemaal uit het hokje en zei dat ik erg netjes had gereden en met inrijden het allemaal al heel netjes voor elkaar had hihi

Hhihihi, dat ze ook uit het hokje kwamen! Dat is ook super leuk.

Bedankt voor al jullie reacties!!

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 23:32

Leuk zo'n complimentje vooral met een fjord! Ga zo door zou ik zeggen! Ik heb ook weleens complimentjes gehad op wedstrijd,1-tje was : dat ik de sterren van de hemel reed,en die andere was dat we een talentvolle combi waren.Maar dat waren 2 andere paarden.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 23:37

ik had een keer, plaatste ik na een wedstrijd erg blij een verslag op bokt.
krijg ik een berichtje:
Citaat:
Super gereden hoor, ik vond het echt een leuk paard en je reed gewoon erg netjes.
Dik verdiend dus die punten

leuk, jury's op bokt
was al blij, maar toen dus nog even extra

en jij gefeliciteerd met je punten en complimenten trouwens!

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 00:06

Gelukkig dat we ook nog blij kunnen zijn met de jury's!

Tijdens de prijsuitreiking van een Z2-wedstrijd kregen alle combinaties een preek van de jury dat de kwaliteit zo dramatisch was en dat ze zich moesten bedenken of ze wel in die klasse thuis hoorde. Er was er echter maar 1 bij die hij nog wel in het zz-licht en hoger (winst), zou zien rijden... (en dat was ik dan )

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 09:38

Margo schreef:

Tijdens de prijsuitreiking van een Z2-wedstrijd kregen alle combinaties een preek van de jury dat de kwaliteit zo dramatisch was en dat ze zich moesten bedenken of ze wel in die klasse thuis hoorde. Er was er echter maar 1 bij die hij nog wel in het zz-licht en hoger (winst), zou zien rijden... (en dat was ik dan )

Zo, maar dat is ook een super compliment!!

Surion

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 12:47

Nog nooit
Maar ik heb nog maar 1 wedstrijd gereden

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 12:56

Daantje1981 schreef:
Margo schreef:

Zo, maar dat is ook een super compliment!!

Ja heb volgens mij ook een hele week met een brede glimlach op me gezicht gelopen!

joor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 16:38

ik heb ook wel eens een jury gehad die haar duim opstak.
ik ging voor het eerst l2 starten en was echt enorm zenuwachtig (ben ik altijd hoor, maar toen extra).
mijn instructrice zit in het secretariaat en kwam naar me toe want ik was de laatste er waren er dus al veel geweest.
mijn instructrice zei dat de jury erg streng was, en dat ik gewoon voorme zelf moest rijden want de punten waren echt beroerd.
dus ik de ring in, en echt alles ging super.
het leek alsof alles vanzelf ging.
bij het afgroeten ging de jury staan en stak haar duim omhoog.
ik was apetrots.
bij de prijsuitreiking bleken de punten idd erg beroerd.
en ja de eerste prijs deelde ze zelf uit en die was voor mij met 180 punten, mijn dag kon niet meer stuk.
ze zij nog dat ik ze dubbel en dik verdiend had.
en dat terwijl ze andere naar hius stuurde met 120 punten enz.
groetjes jorieke

sannenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 20:24

leuk die complimenten

ik heb ook al een paar keer een compliment gehad maar de leukste is in het paard en sport gekomen

de jury schreef: ze reed een proefje uit het boekje. hij marcheerde lekker los door zijn lijf en met constante aanleuning heel simpel door alle oefeningen van de proef

dit was met mijn 5 jarige in het m2 voor het eerst m2 ik had toen 195 punten deze lijst heb ik meteen ingelijst

nu is hij nog steeds 5 en loopt al z2 maar dit kan hij makkelijk aan en hij heeft nog nooit tegen gewerkt

stalleke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 12:39

Altijd leuk die complimeneten! bij mij heeft er eens op gestaan: rustig en vriendelijk beeld ook altijd fijn te horen he

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 12:49

een van mijn aardigste complimenten was van een sgw jury Ik had een vreselijk beroerde proef met Raimaer gereden (140 punten of zo, en dat is in de sgw al heel erg beroerd) en er stond onder mijn coupon "jammer van het verzet "ze liep meer op 2 dan op 4 benen, "paard met veel kwaliteiten"

en de jury in het L2 (ook met Raimaer) die haar duim opstak na de proef en op de coupon has taan "keurig gereden proef" Ik had 174 punten en 2 9's

Daantje1981

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 13:12

2 keer een 9?????

Je stond zeker zo bij de prijsuitreiking??

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 14:49

dacht het wel Ik reed dat weekend 12 wp'en, 8 in het L2 en 4 in het M1.

Unseen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 18:36

woooo 12 wp super zeg

De hoefsmid zei wel eens tegen mij: "Je pony heeft zo'n sprekend hoofd, je zou haar eens moeten dekken" (niet gedaan hoor, vind ik eng.. Al zou het wel heerlijk zijn, een kindje van Kaprice)

Ze zeggen ook vaak over haar dat ze zo groot toont, echt een paardje.. (ze is een E-pony van 154 cm)

Heb ook wel vaak leuke reacties over haar gehad, maar nog niet van een jury...

Franciska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 21:42

mijn paard schoot pas weg schrok ergens van..midden in de proef..dus ik neem haar gewoon rustig terug rij verder..stond er onderaan mn coupon..goed opgelost..vond ik toch wel erg grappig

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 23:36

Met Kingston in de L1 --> Zeeeeeeeer getalenteerd paard (en ja, inmiddels loopt ie in de Z2).

Met Temptation --> Jury zei dat ze van m'n proef had genoten, dat ie mooi los door het lijf liep, dat ik 'm keurig voorgesteld had en dat ik er keurig op zat... Helaas is Temptation vlak na deze wedstrijd overleden, dat was echt ontzettend jammer...

Malibu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 16:53

Leuk compliment! En nog leuker dat je iemands vooroordeel heb weggenomen

Ik heb toen in de B met m'n derde wedstrijd 180 punten gehaald, met de complimenten "Keurige proef".
Het commentaar op de protocol waren maar drie dingen en dan ook nog eens alleen positief als "mooi omgesteld" "netjes" en nog iets. Toen liep ik dus ook de hele dag met een glimlach rond

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 16:58

Afgelopen week wilde mn paard absoluut niet langs de ene kant van de bak omdat daar enge dingen stonden. Toen gingen er tijdens mn proef ook nog eens kinderen langs die enge dingen lopen en toen was het helemaal gedaan. Maar de jury kwam nog naar me toe en zei dat ze het heel goed vond hoe ik door had gereden en dat het heel zonde was dat ze er niet langs wilde. En dat ik heel mooi op mn paard zat.

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 17:35

Leuk compliment!

Met Kyvaso kreeg ik doorlopend complimenten , jury's liepen echt weg met dat paard .

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 23:59

Altijd leuk zulk commentaar van een jury!
Heb wel eens op mn coupon geschreven door de jury 'leuke pony' of 'goede/leuke combinatie!'
En 1 keer haalde ik 186 in de M1, dus dat vond die jury toen vast ook wel een goede proef denk ik zo

_Cindy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 13:13

Ik reed vorige week mijn eerste onderlinge dressuurwedstrijd. Paard was echt nét onder het zadel, maar ik ging het gewoon lekker proberen hoor, ging om de ervaring enzo. Ik kwam scheef en slinkerend en half in de piaffe binnen. Jury lag bijna helemaal dubbel. Ik gewoon lekker teruglachen, zat er met een bigsmile op. Galop lukte niet, had er dus 5x een 3 voor, en 1x een 5, stond bij: Goed geprobeerd! Heb haar gewoon zo goed mogelijk door de proef heen gestuurd, ben wel heel even de bak uit geweest omdat ze schrok. Ik had uiteindelijk toch nog 144 punten.