A.S Zondag springen Nr. 100

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Daniella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 00:28

ja ik heb er zeker wat van geleerd maar de ringmeester had gezegd dat ik gelijk als nummer 1 mocht starten dus daarom zat ik er bij de L op....
en dan dat geklooi dat ik noglanger moest wachten wij zijn na het eerste parcour ook gelijk naar huis gegaan!!!!!!!
volgende keer beter!!!
ze is ook nog zo onervaren met springen ....

Daniella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 00:28

ja mijn paardje was ingevlochten want had die dag daarvoor ook wedstrijd ik dacht laat hett er ook amar in zitten anders lijkt mijn paard net ruud gullit met haar krullen!!!

Daniella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 00:29

Daniella schreef:
Daniella schreef:
ja mijn paardje was ingevlochten want had die dag daarvoor ook wedstrijd ik dacht laat hett er ook amar in zitten anders lijkt mijn paard net ruud gullit met haar krullen!!!

Daniella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 00:30

gomir schreef:
Daar zit dan idd wat in(had dan naar me geluisterd, scheelde al een uur ).
Had je niet gewoon buiten aan de hand kunnen gaan staan grazen ofzo? Of vastzetten aan de trailer?

En hoe dan ook, drie keer stoppen op dat kleine steiltje blijf ik heel flauw vinden

Grazen ze weet niet eens wat dat is in dit geval andere omgeving dikke heethoofd!!!

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 09:57

Als ik dit allemaal zo eens lees zijn jullie volgens mij allebei nog niet klaar om op wedstrijd te gaan. Ga eens een oefenparcour springen en veel oefenen mte de trailer. Ga eens kijken bij wedstrijden hoe lang het ongeveer duurt voor mensen de ring ingaan enz. Veel succes...

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 11:20

oke dan weet ik wie je bent!

Daniella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 18:11

paard heeft geen ervaring .. ik rij vanaf mijn 7 al wedstrijden .. en mijn paard kan alleen maar ervaring opbouwen om er aan mee te doen!!!!