Als het paard niet fijn is, starten jullie dan niet?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 20:28

Ik ga in februari voor het eerst starten en ik zie het wel.. Het is goed voor mn pony en goed voor mij..

Ik voel me er nu goed bij, maar ik weet dat ik de eerste keer toch een ramp wordt..

Anoniem

Re: Als het paard niet fijn is, starten jullie dan niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 20:54

Je kunt natuurlijk je hele leven blijven verbeteren, maar ik start toch echt niet eerder dan dat ik de proef thuis netjes/acceptabel kan rijden. Anders weet je bij voorbaat al dat je voor niets gaat. Ervaring opdoen kan ook vanaf het moment dat je er klaar voor bent, zeg maar.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 20:56

Ja dat heb ik ook wel Corine

Ik ga niet als het thuis niet redelijk is.
Vind dat zonde van mijn tijd en geld.

Maar bijv Kawa vind dingen eng op een vreemde, dan is hij thuis klaar, maar op concours is het gewoon regelmatig gaan om te leren dat het daar ook wel meevalt met de bakkabouters

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 20:59

CCCCorine schreef:
Je kunt natuurlijk je hele leven blijven verbeteren, maar ik start toch echt niet eerder dan dat ik de proef thuis netjes/acceptabel kan rijden. Anders weet je bij voorbaat al dat je voor niets gaat. Ervaring opdoen kan ook vanaf het moment dat je er klaar voor bent, zeg maar.

Ja oke, maar ik vind hoe ze nu loopt kan ik wel een proefje meestarten en dat vinden meerdere mensen..

1 voordeel heb ik en dat is dat ik voorlopig gewoon thuis op de manege ga starten, dus die bak kent ze dan wel

joske_vuran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 19:39

Ik ben één keer niet gestart.. ik was net terug vakantie, Vuran was nog erg jong en onervaren en die dag besloot hij dat hij alleen maar wilde galoperen Ik kreeg hem echt niet in draf.. echt erg.. (en dan zeggen ze dat fjorden lui zijn ) uiteindelijk heb ik hem op de trailer gezet en dus niet mijn proef gereden. Wel meteen instructrice gebeld en er aan gaan werken thuis.

Maar verder ben ik nog altijd gestart, en dat ben ik ook van plan vol te houden. Iedere proef en wedstrijd is anders en overal leer je wel iets