Van de pony's naar de paarden gegaan, en had 4 januari selectie. Kon starten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gjilke schreef:Ik.
Van de pony's naar de paarden gegaan, en had 4 januari selectie. Kon starten
Bonny4life schreef:
gelukkig!
maar ik heb al 2 keer gemaild, ik bedoel ik kan ze toch niet steeds lastig blijven vallen, zou het goed komen of zou ik er weer achteraan moeten? ik heb 12 jan. wedstrijd..
anydale schreef:Ik ben verandert van rijvereniging en ik krijg mn nieuwe startlkaart met coupons rond de kerst binnen, 6 januari heb ik wedstrijd, maar ik denk wel dat het op tijd binnen komtgewoon afwachten!
Misser schreef:Bonny4life schreef:
gelukkig!
maar ik heb al 2 keer gemaild, ik bedoel ik kan ze toch niet steeds lastig blijven vallen, zou het goed komen of zou ik er weer achteraan moeten? ik heb 12 jan. wedstrijd..
Wat denk je er dan mee op te schieten om te mailen. Er zijn zoveel mensen die begin januari al willen starten...
Bonny4life schreef:ik kreeg gister n mail van mn vereniging dat de info klopt dat het tussen kerst en oud en nieuw komt, en je dan rond januari (medio) je rekening krijgt van de vereniging.
DjunDjun schreef:Bonny4life schreef:ik kreeg gister n mail van mn vereniging dat de info klopt dat het tussen kerst en oud en nieuw komt, en je dan rond januari (medio) je rekening krijgt van de vereniging.
Gelukkig maarZijn we daar tenminste ook zeker van
anydale schreef:Ik belde laatst de KNHS omdat ik geen Paard en Sport had ontvangen, toen moest ik mn persoonsnummer geven en toen zei die vrouw, ow je gaat per 1 januari van rijvereniging veranderen blabla. Dus de verandering staat iig al in het systeem, ik denk dat mijn startkaart rond kerst wel komt en anders bellen!
Gjilke schreef:Meenemen naar de wedstrijd op de dag zelf.
DjunDjun schreef:Ow jee nu heb ik dus wel een probleem. Ik heb het nog niet eens opgestuurd. Ik wacht nog op de pagina met haar aftekeningen, het is namelijk niet mijn paard en de eigenaresse vergeet telkens het te kopiëren enzo. Maar dan moet ik het nog naar iemand toebrengen die het dan opstuurt.
Nou heb ik maar zo'n drie maand om wedstrijd te rijden, want ze is nu zo'n drie/vier maand drachtig.. o jee..
Bonny4life schreef:DjunDjun schreef:Ow jee nu heb ik dus wel een probleem. Ik heb het nog niet eens opgestuurd. Ik wacht nog op de pagina met haar aftekeningen, het is namelijk niet mijn paard en de eigenaresse vergeet telkens het te kopiëren enzo. Maar dan moet ik het nog naar iemand toebrengen die het dan opstuurt.
Nou heb ik maar zo'n drie maand om wedstrijd te rijden, want ze is nu zo'n drie/vier maand drachtig.. o jee..
maar je moet dat toch allemaal tegelijk opsturen? ik kreeg een formulier met de club waar ik lid word dat moest ik invullen en een blad met mijn eigen gegevens en daarbij moest ik kopieen uit het paspoort bij voegen. heb je de rest dan wel opgestuurd? bel anders gewoon even! suc6
Bonny4life schreef:ben je al niet lid? als je al lid bent is er niks aan de hand, heb je geen 2 gele formuliertjes gehad?