Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:als hij nageeflijk is, dan kan je z'n hoofd overal naartoe brengen, dus ook op de LL.
snap niet dat je boos wordt op de jury als hij niet juist loopt?
gekke_koei schreef:Citaat:als hij nageeflijk is, dan kan je z'n hoofd overal naartoe brengen, dus ook op de LL.
snap niet dat je boos wordt op de jury als hij niet juist loopt?
uhm... ooit gehoord vanbinnen kwaad zijn op iets??? toen betaalde ik 50 euro om les van seth boschman te krijge.. en dan ga je niet vooruit...
en het spijt me zeer.. maar ik heb eenmanegepaard gekocht wat toen 16 was.. hijs nu bijna 18.. dus ik ben trots op wat ik als hobbelaar er uit heb gereden en dat ikhem uberhaupt op die leeftijd nog zoveel heb kunnen leren.
is het zo raar dat als een paard 10 jaar met zijn nekin de lucht liep.. hij eerst moet leren rond te rijden?? en het moeilijk vind om gelijk in de hoge houding te lope?? ik vind het niet gek...
maar goed..
idje schreef:Dacht niet dat we hier naar toe moeten Kawa,
Beroemd of niet, op deze foto zie ik echt geen rijkunstig goede oprichting.
Geen dragende, ondertredende achterhand, maar een weggedrukte rug met "caravan"-achterhand.
Dat is zeker net zo erg als achter de L.L. op de voorhand.
Brrrrrrr.
Als dit hoog scoort, is het weer een kwestie van vergeten achter het zadel te kijken.
Daarom maak ik me echt grote zorgen over de beoordeling van de nieuwe proeven.
Als men op Grandprix-niveau pure basisfouten al niet onderkent, hoe moet het dan in de basissport.
gekke_koei schreef:oef.. vermoeiend.. als je eens goed las dan zie je dat ik niet boos ben omdat ik geen winst heb... interesseert mij die punt nou.. ik heb 10 uit 20 proefjes gereden.. vind ik netjes zat..
ik was verontwaardigd omdat er overal op mijn protocol te diep stond, maar er vervolgens niet naar gejureerd is. 153 is wat ik regelmatig scoorde en zonder dat soort commentaar.
als je dan zoiets op het protocol schrijft.. dan moet je er ook naar punten vind ik. maar das mijn mening.. of je nou 153 of 143 heb.. tis hoe dan ook geen winst..
maar goed.. was ook heel snel klaar met die instructeur.. geef mij maar een basis instructeur die dichter bij me staat.. ik heb toch geen ambitie om hoger danhet L1 te komen