Schattigheidsfactor

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

leelovestoes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 22:04

Fellor schreef:
nina62 schreef:
Wat heeft het voor nut om in de 130 terecht te komen?

Nou, het feit dat deze vraag gesteld wordt vind ik al vreemd...Ik ging er toch altijd vanuit dat er op wedstrijden gepunt werd op rijniveau.. Dat zal dan uiteraard wel weer aan mij liggen.

Misschien dat je die kinderen juist niet voor moet gaan houden dat ze er bijna klaar voor zijn, maar aan de feiten moet houden dat je eerst moet leren rijden voordat je jezelf en je paard voor een wedstrijd inschrijft, waar toch wel verwacht wordt dat je alles op orde hebt.

hoi,
helaas zie ik nog steeds te veel op ponywedstrijden dat er achter de wedstrijddrang niet die ukkie's zitten maar vaak genoeg meer hun ouders, meestal niet verkeerd, stimulatie van ouders om hun kids te leren omgaan met teleurstellingen en meevallers, daar draait het hele leven om, omgaan met tegenslagen en meevallers, maar soms, wees eerlijk, willen die kids het helemaal niet en worden gedwongen iedere dag te trainen..........etc. etc. etc. je hebt gewoon ouders die ongeacht het niveau of kunnen van ruitertje en pony willen dat ze op wedstrijd gaan.........

het gevolg hiervan is inderdaad dat er kindere op wedstrijden verschijnen die nog lang niet alles voor elkaar hebben op hun niveau......
naar mijn mening ook helemaaaaaaaal niet erg.....wedstrijd ervaring doen ze hier wel mee op, handig voor later als ze wat ouder zijn. verantwoordelijkheid (voor zover ze dat hebben...) voor hun pony en hun trainen, pony moet op tijd gepoetst zijn enz. hier leren ze ook van......

groetjes