Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CCCCorine schreef:Sodeju, wat doen ze in hemelsnaam van al dat geld? Je betaalt lidmaatschap, je betaalt startkaart, je moet verplicht lid zijn van een vereniging en verplicht lid zijn van paard&sport. En nu dan ook nog: Startcoupons ineens 3,60 duurder per set. Het is ook niet te geloven...Waar gaat in vredesnaam al dat geld naartoe??????
CCCCorine schreef:Sodeju, wat doen ze in hemelsnaam van al dat geld? Je betaalt lidmaatschap, je betaalt startkaart, je moet verplicht lid zijn van een vereniging en verplicht lid zijn van paard&sport. En nu dan ook nog: Startcoupons ineens 3,60 duurder per set. Het is ook niet te geloven...Waar gaat in vredesnaam al dat geld naartoe??????
Raiza schreef:Ik ben zelf niet op de regiovergadering geweest, maar ik hoorde van een kennis die daar wel geweest was, dat dit extra geld mede gebruikt zou worden om de ruiterpaden te onderhouden, en dat ze willen dat ook alle recreatieruiters uiteindelijk lid moeten worden van de KNHS. (dat gaat nooit lukken!)
Weet niet of het helemaal klopt zo, maar zo heb ik het gehoord.
Raiza schreef:Ik ben zelf niet op de regiovergadering geweest, maar ik hoorde van een kennis die daar wel geweest was, dat dit extra geld mede gebruikt zou worden om de ruiterpaden te onderhouden.
(...)
CCCCorine schreef:Raiza schreef:Ik ben zelf niet op de regiovergadering geweest, maar ik hoorde van een kennis die daar wel geweest was, dat dit extra geld mede gebruikt zou worden om de ruiterpaden te onderhouden.
(...)
Nou zeg, leuk voor al die (vele) mensen die nooit of zelden gebruik maken van een ruiterpad.
Laat de stichting recreatieruiter daar maar geld voor inzamelen!
Scum schreef:De NDR is dan toch wel slimmer geweest. Die zitten niet bij de KNHS.
We klagen hier nou wel onderling, maar zou het niet beter zijn om allemaal naar de KNHS te mailen/bellen zodat ze het daar ook weten hoe wij erover denken?
Of een brief/mail sturen ondertekend met al onze namen erin?
Gjilke schreef:Scum schreef:De NDR is dan toch wel slimmer geweest. Die zitten niet bij de KNHS.
We klagen hier nou wel onderling, maar zou het niet beter zijn om allemaal naar de KNHS te mailen/bellen zodat ze het daar ook weten hoe wij erover denken?
Of een brief/mail sturen ondertekend met al onze namen erin?
Vind ik een zeer strak plan, stel jij een brief op?