Ik had 154. Werd over het algemeen wat laag gepunt denk ik, maar was ook geen superproef wat ik neerzette. Hiske is 3, en gewoon nog heel wisselvallig, halverwege de proef kan ze zomaar ineens zoiets hebben van 'het wordt me echt allemaal even teveel!' en dan zakt ze echt in. Maar ze heeft evengoed hele goeie stukjes, en 't is echt een ontzettend leuk paard om mee te werken. Dus, het komt allemaal nog wel
Alleen jammer, dit was waarschijnlijk m'n laatste wedstrijd met Hiske, startkaart is al opgezegd. Kreeg vanmiddag weliswaar te horen dat ik haar best mag blijven starten, maar aangezien het beestje met de tijd toch nog verkocht moet gaan worden, leek het mij iets verstandiger dat ze 'm zelf uit ging brengen. Zo kon ik haar nu een paar x B starten, kon ze wat leren (en ik ook natuurlijk, best goed om eens met een andere paard dan je eigen op concours te gaan), zonder dat ze gelijk op haar derde in het L moest. (eigenaresse moet gelijk L starten) Als ze haar zelf uitbrengt gaat het wel een stukkie sneller denk ik, en het is voor mij altijd wat tricky omdat ik zelf ook nog een paard thuis heb staan waar ik wedstrijden mee rij, en dus in een hele andere regio (Ik woon in Almelo, Hiske in Meppel)