winstpunten in een 2 fasen parcours

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

damour

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 19:15

Hier Gelderland/Overijssel zijn erg vaak 2e parcoursen.Het nieuwe reglement per april 2005 zegt dat je ook als eerste een ander parcours mag rijden dan een klassiek.Bijv. progressief,maar prog. mag je alleen rijden als je ook klassiek bent gestart vandaar die coupons. En het is natuurlijk ook weer kassa voor de knhs

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 20:54

Dat is volgens mij niet meer zo Breunis
Stond laatst iets over in de P&S. Omdat je nu het tweede parcours ook mag rijden zonder eerst het eerste(klassieke parcours) gereden te hebben, moet je voor het tweede parcours ook een startcoupon inleveren ivm de identificatie
(en het is natuurlijk goed voor de clubkas )

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 20:55

Lielle schreef:
Breunis, dat snap ik. Alleen ben ik benieuwd waarom het zo in het reglement staat. Wij rijden hier nooit een 2e parcours, veel te weinig deelnemers.

Hebben jullie niet juist teveel deelnemers Dacht dat jullie juist altijd overvolle concoursen hadden?

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 09:28

ik bedoel te veel, wat blonT Met al 100 B starts ga je geen 2e parcours organiseren.

germie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 10:26

Voor een tweede parcours heb ik nog nooit een coupon ingeleverd. Alleen 1 keer toen ik foutloos was in een 2-fasenparcours. Maar al die progressieve parcoursen zijn niet voor winstpunten bij ons en dus hoef je geen coupon in te leveren.

Wel moet je 2 coupons inleveren als je bijvoorbeeld B klassiek HC start en vervolgens L klassiek (al dan niet HC).