4 December dressuur Bunschoten (Tolboom)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 19:12

Needje schreef:
Whahaha, ja dat zal maar zo kunnen!
Was niet van plan om t te proberen. (al gaat t nu niet meer, ben al L2 gestart.)

L2 is ook nog steeds L hoor, dus het zou nog kunnen

BiancUgo

Re: 4 December dressuur Bunschoten (Tolboom)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 19:01

Nou ik sta dus niet op de start lijst beetje poedersuiker want ik had me coupons te vroeg opgestuurd kreeg ik ze terug met een briefje erbij je mag je coupons pas opsturen als het in Paard & Sport heeft gestaan.
Ik kreeg mijn coupons woensdag terug en donderdag's lag de Paard & sport in de bus dus ik had al zoiets van nou hallo had je die coupons dan niet ff daar kunnen houden, maar goed ik de coupons gelijk weer op de bus gedaan donderdag's en nu is de startlijst online en sta ik er niet eens tussen
Nou daar baal ik echt flink van ...!!!

Nu maar hopen dat er mischien nog een paar uitvallers zijn..we zien het wel.

De rest succes met de wedstrijd!

Needje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 19:24

Das wel minder ja! Maar t is idd zo dat je je pas kan opgeven als t in de P&S staat. Was vroeger niet, en dan was aan t begin van t jaar het winterseizoen al helemaal vol. Das ook niet eerlijk. Gelukkig woon ik dichtbij. Ik scheur altijd gelijk langs met me coupons.

versace

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 19:30

Ik sta dus ook niet op de startlijst terwijl mijn coupons wel op tijd zijn opgestuurd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 20:30

versace schreef:
Ik sta dus ook niet op de startlijst terwijl mijn coupons wel op tijd zijn opgestuurd

Ik weet niet hoe ze daar inschrijven. Bij Nieuw Hagenauwe worden inschrijvingen door middel van startcoupons bijvoorbeeld genegeerd. Al stuur je er 10, je raakt daardoor niet ingeschreven. Om in te schrijven moet je eerst bellen en mochten ze plek hebben, dan mag je daarna je coupons pas insturen. Dit overigens wel minimaal een week van tevoren, want anders wordt je net zo snel weer uitgeschreven

Maargoed, misschien hanteren ze in bunschoten ook zo'n systeem? Hoewel ik het me van de Stichtse in ieder geval niet voor kan stellen, en van Groenendaal ook niet.

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 20:35

Ik sta erop

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 22:07

Ja heel vervellend dit soort dingen maar goed we wachten het nog wel even af..ik heb ze een mail gestuurd en voortaan ga ik ook eerst bellen om me te plaatsen en dan pas me coupons opsturen.

Needje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:31

Inschrijven gebeurd echt dmv coupons. Ik weet dat ik eind oktober geloof ik op wedstrijd was daar. Toen stonden net de wedstrijden van 20 nov. en 4 dec. erin. Dus ik gelijk me coupons meegenomen. Maar dat hadden er al meer bedacht. Dus diezelfde dag zat die van 20 nov. zowiezo al vol, en die van 4 dec. was ook al aardig op weg. Eerst bellen heeft toch geen zin. Dan krijg je alleen te horen dat je je coupons moet opsturen. Wat je wel kan doen, is gelijk al je gegevens op de fax zetten. Dan kan je je coupons later opsturen. Dat werkt geloof ik wel.

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:35

Ik gooi zodra de P&S binnen is m'n coupons op de bus en ik zit er altijd bij, nooit problemen. Zeker geluk ofzo...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 11:54

Margreet schreef:
Ik gooi zodra de P&S binnen is m'n coupons op de bus en ik zit er altijd bij, nooit problemen. Zeker geluk ofzo...

Ik denk een combinatie van een normaal inschrijfsysteem en een snelle reactie van jouw kant .

Needje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 12:05

Dat denk ik ook. Snel zijn moet je zeker!

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 23:28

En een snelle postbode wellicht. Ik krijg de P&S vaak op maandag, soms dinsdag...dan ben ik echt te laat met inschrijven. Ik moet het dus hebben van het gokken en dat heeft me al menig postzegel gekost

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 23:31

Ik krijg 'm vaak al op zaterdag en soms zelfs op vrijdag. Anders bel je mij toch even?

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 23:33

Thanks voor het aanbod!

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 23:34

Prima! Geen probleem hoor

Needje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:59

E, hoe hebben jullie t gedaan? Ik ben niet geweest,w ant me paard liep niet rad. Helaas. Volgende keer beter.

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 14:03

Ik heb niet fijn gereden

En ik heb inmiddels besloten dat ik in ieder geval dit indoorseizoen niet meer naar Bunschoten ga. Ik start er graag, maar ik heb daar nog nooit fijn gereden binnen, geen idee waar het precies aan ligt, maar ik ben er nu klaar mee.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:02

Ik heb ook niet fijn gereden.
Mijn paard had haar "vandaag gaat het niet gebeuren" pet op.
Ongelooflijk maar waar, ik was in de eerste proef wel in de prijzen: 5e. Maar net geen wp (155).
2e proef was om te huilen...............

Margreet, ik heb je wel nog even zien rijden (1e proef) jammer dat hij overkruist zat in de galop. (je had wel sommige fijne stukjes in je proef hoor!

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:08

Hij zat niet overkruist, hij wisselde en ik probeerde 'm weer terug te frotten En dat ging niet helemaal lekker

Hij ziet er (stukjes) fijner uit dan hij is hoor, zooooo sterk, niet fijn

Tussendoor had ik 'm even wat beter aan m'n been gepord, maar dat was een beetje doorgeslagen de andere kant op: véél te heet in de 2e proef Het is ook nooit goed

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:15

Dat heb ik dan niet gezien, die wissel. Jammer dat dat nog niet gevraagd wordt in de B.

We blijven oefenen..............

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:30

Verbaast me niks, want hij doet het vliegensvlug

Inderdaad, we blijven oefenen...
Volgende week voor het eerst L1, vraag me af wat ik daar te zoeken heb als het zo gaat

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:35

He, wat leuk! En ach, soms gaat het lekker en soms niet. Dat houd je ook in het L ws. En als je B was blijven rijden ook.

Waar ga je naar toe volgende week (bedoel je a.s. weekend of het weekend daarop?)

Ik ga a.s. weekend al weer een dressuurpoging doen en de week erna weer springen.

DraakjeII

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:39

Ik heb eigenlijk prima gereden tijdens het losrijden, maar in de proeven heb ik het verknald. Ik was die ene waarbij zo'n beetje alle voltes 20 x 35 waren.
Ze denderde fijn over de buitenschouder weg en in de proef raak ik dan in paniek waardoor ik haar nog meer de gelegenheid geef om over haar schouder weg te denderen.
Jammer van de missers, die dan ook terecht werden afgestraft met 4-en en 5-en. De punten die wel heel netjes gingen werden naar mijn idee iets te vaak met een 6 beloond. De score was uiteindelijk 149 en 152.
Volgende keer beter.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:57

Simmie schreef:
Waar ga je naar toe volgende week (bedoel je a.s. weekend of het weekend daarop?)

A.s. zondag (11 dec), naar Amsterdam Sloten.

Ik heb tijdens het losrijden nog bijna een frontale botsing gehad in galop, kwam een manenkam-staarder me tegemoet over de hoefslag terwijl ik op de linkerhand in galop was. En Nescio geeft niet mee Was dat toevallig ook een bokker? Ik riep nogal hard "Kijk uit!!"

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:01

Ik blijf de 11e wat dichter bij huis. Ik start in Holl rading.

Ik was het iig niet. Je had mij wel herkend ws aan mijn mollige schimmeltje.