Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
Eusebio schreef:ACSM, sta jij op Austerlitz?![]()
Er zit inderdaad veel tijd tussen, lastig dat je de paarden weer op de trailer moet zetten, maar ja het is niet anders.![]()
Eusebio schreef:Wij gaan voor de zekerheid in wedstrijd outfit met knotjes en al.![]()
![]()
Zo kom je in ieder geval niet voor verassingen te staan.
Eusebio schreef:Alles gelijk wassen en in de droger als je die hebt hi hi hi....![]()
![]()
Succes zaterdagavond.
heb geen droger.... en moet om 10 uur weg 's ochtends (van stal) en kom pas om 23 uur thuis ongeveer de avond ervoor......help!!! ACSM schreef:Eusebio schreef:Alles gelijk wassen en in de droger als je die hebt hi hi hi....![]()
![]()
Succes zaterdagavond.
Neeeeeeheb geen droger.... en moet om 10 uur weg 's ochtends (van stal) en kom pas om 23 uur thuis ongeveer de avond ervoor......help!!!
Moet lukken..............
Is mij in het verleden ook meerder malen gelukt.

.. Mijn eerst Uit wedstrijd dus best spannend }>
Ik ben 26 jaar.
...... ik heb der egt wle zin in... hoop alleen dat et een beetje droog blijft anders i s et zo nat en dat isn iet zo fijn:P... mjahhh we gaan der voooooooooooooooooooorrrrr!!!!!!!!
Tweede parcours (snel en wendbaarheid 80 cm) ging ook foutloos, maar weer niet snel genoeg maar uiteindelijk toch een 8e plaats. Super blij met mijn Pluis, officieel hadden we een hoop punten kunnen rijden vandaag. Het was super gezellig, kort weg een geweldige dag.
melody2 schreef:Als iemand Olga weer ziet, willen jullie haar dan de groeten doen van Meri? Ik heb haar al 6 of 7 jaar niet meer gezien.