Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hardi schreef:Ja ja ik ken ook het probleem van het inschrijven van de wedstrijden. Dit is dan ook de reden dat ik de 27ste niet op Simonshaven start, maar op Oude Tonge.
Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar Simonshaven, maar het is helaas niet anders. Op een een of andere manier vindt mijn paard de bak op Oude Tonge verschrikkelijk eng en ben dus ook benieuwd wat het weer gaat worden. Op Simonshaven was ze daarintegen vrij ontspannen en het losrijden daar is ook super.
Wil iedereen die de 20ste en 27ste gaan starten heel veel succes wensen.
Michelle77 schreef:hardi schreef:Ja ja ik ken ook het probleem van het inschrijven van de wedstrijden. Dit is dan ook de reden dat ik de 27ste niet op Simonshaven start, maar op Oude Tonge.
Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar Simonshaven, maar het is helaas niet anders. Op een een of andere manier vindt mijn paard de bak op Oude Tonge verschrikkelijk eng en ben dus ook benieuwd wat het weer gaat worden. Op Simonshaven was ze daarintegen vrij ontspannen en het losrijden daar is ook super.
Wil iedereen die de 20ste en 27ste gaan starten heel veel succes wensen.
Kom je supporteren??
remi schreef:Ik mag om 19.10 en 19.40, zaterdagavond! Veel succes alvast iedereen!