Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marloezzke schreef:Citaat:Ik zo voor de petrie Anky model gaan. Maar bokkers help mij eens. Mijn moeder wilt ook zo graag leren laarzen ze rijd een paar keer per week en ze hoeft geen dure petrie's. Dus nou ja ik heb al veel gespaard dus ik zou laarzen voor mijn moeder willen kopen (heeft ze verdiend ) maar zelf moet ik ook nog laarzen er bij hebben. Ik koop sowieso het huismerk van huet ik heb daar enorm veel goede reactie's over gehoord en heb er zelf ook goede ervaringen mee maar zou ik nou voor me moeder kopen of voor mijzelf Ik gun het me moeder maar ik moet zelf ook nog een paar er bij hebben. Wat zouden jullie doen?
wat dacht je van een paar mountainhorse laarzen, stukje goedkoper en wat minder chique, een echte vrijetijdslaars.
daarnaast zou je ook kunnen kiezen voor de petri perfect dit is een laars van een goedkopere leer soort en zit zo rond de 200 euro, daarnaast is deze er ook in een uitvoering met rits.Citaat:
VValar schreef:Heb net mijn Petrie GP opgehaald....... ze zijn mooi!!Zitten heerlijk (nog wel..)
Elzepelze schreef:Dat is wel het voordeel met kalfsleer van rectiligne!! Die zitten al heerlijk tijdens het inlopen, geen blaartje gehad!
Bettine schreef:Vind jij serieus leren laarzen LEKKER zitten als ze net nieuw zijn?
Bettine schreef:Elzepelze schreef:Dat is wel het voordeel met kalfsleer van rectiligne!! Die zitten al heerlijk tijdens het inlopen, geen blaartje gehad!
Nee, maar wel na een jaar zulke dunne flubberlaarsjes waar je ook niks meer aan hebt![]()
Bettine schreef:VValar schreef:Heb net mijn Petrie GP opgehaald....... ze zijn mooi!!Zitten heerlijk (nog wel..)
Vind jij serieus leren laarzen LEKKER zitten als ze net nieuw zijn?
Bettine schreef:Elzepelze schreef:Dat is wel het voordeel met kalfsleer van rectiligne!! Die zitten al heerlijk tijdens het inlopen, geen blaartje gehad!
Nee, maar wel na een jaar zulke dunne flubberlaarsjes waar je ook niks meer aan hebt![]()
Heb ze hier ook in de kast staan die dingen.
En daar staan ze erg goed
Elzepelze schreef:Heb je ze niet goed verzorgd zekerMaar ik heb ze pas een half jaar en ze zijn nog steeds netjes! Je moet ze ook niet te vaak vetten he, dat is niet goed voor kalfsleer geloof ik