wedstrijdlaarzen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Margo

Re: wedstrijdlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 11:55

Ik heb ook de konings als wedstrijdlaarzen en vind ze helemaal geweldig!!

Gulpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 12:19

Ik heb mijn Cavallo's al 9 jaar, ze zijn nog steeds super om wedstrijden mee te rijden. Inmiddels wel al breder gemaakt, want ik ben er helaas niet slanker op geworden

talented

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 12:37

Ik heb voor wedstrijen de Cavallo's piaffe! Vind ik persoonlijk de mooiste laars die er is, kost wat, maar dan heb je ook wat !

Applelove

Woonplaats: Kapsone's..? Hoe bedoel je..? Het is gewoon een feit dat IK beter ben dan JIJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 12:50

marloezzke schreef:
Citaat:
Ik zo voor de petrie Anky model gaan. Maar bokkers help mij eens. Mijn moeder wilt ook zo graag leren laarzen ze rijd een paar keer per week en ze hoeft geen dure petrie's. Dus nou ja ik heb al veel gespaard dus ik zou laarzen voor mijn moeder willen kopen (heeft ze verdiend ) maar zelf moet ik ook nog laarzen er bij hebben. Ik koop sowieso het huismerk van huet ik heb daar enorm veel goede reactie's over gehoord en heb er zelf ook goede ervaringen mee maar zou ik nou voor me moeder kopen of voor mijzelf Ik gun het me moeder maar ik moet zelf ook nog een paar er bij hebben. Wat zouden jullie doen?

wat dacht je van een paar mountainhorse laarzen, stukje goedkoper en wat minder chique, een echte vrijetijdslaars.
daarnaast zou je ook kunnen kiezen voor de petri perfect dit is een laars van een goedkopere leer soort en zit zo rond de 200 euro, daarnaast is deze er ook in een uitvoering met rits.
Citaat:

Haha klinkt simpel en makkelijk maar wij vinden alle2 die dingen verschrikkelijk lelijk en deze laarzen van huet zijn van goede kwaliteit en niet echt duur.

bambi76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 13:15

Ik heb als wedstrijdlaars de Konings Sir en tevens heb ik die ook in het bruin. En ik heb ook nog de eigen produktie laars van Huet in het donkerblauw. Maar de Sir staat bij mij echt met STIP bovenaan.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 13:28

ik heb cavallo's, die vind ik wel heel mooi alleen krijg ik die dingen nooit uit hahah
ik heb ook nog andere met rits, weet niet welk merk eigelijk. Die gebruik ik voor crossen (vind ik zonde om mn cavallo''s voor te gebruiken)

vencedor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 13:34

Cavallo's talent heb ik, met hoge dressuurboog, alleen weet ik niet of die ook in grotere maten verkrijgbaar is. Ik heb nl maar maatje 36

marloezzke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 17:46

ik vind ze persoonlijk ook niet echt mooi hoor

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 18:39

Heb net mijn Petrie GP opgehaald....... ze zijn mooi!! Zitten heerlijk (nog wel..)

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 21:17

VValar schreef:
Heb net mijn Petrie GP opgehaald....... ze zijn mooi!! Zitten heerlijk (nog wel..)

Vind jij serieus leren laarzen LEKKER zitten als ze net nieuw zijn?

Keukenkast

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 21:24

Dat is wel het voordeel met kalfsleer van rectiligne!! Die zitten al heerlijk tijdens het inlopen, geen blaartje gehad!

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 21:26

Elzepelze schreef:
Dat is wel het voordeel met kalfsleer van rectiligne!! Die zitten al heerlijk tijdens het inlopen, geen blaartje gehad!

Nee, maar wel na een jaar zulke dunne flubberlaarsjes waar je ook niks meer aan hebt

Heb ze hier ook in de kast staan die dingen.
En daar staan ze erg goed

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 21:27

Bettine schreef:

Ze zijn op maat gemaakt en ik heb ze al even aangehad. Ze zaten erg lekker (lekkerder dan mijn huidige die niet op maat zijn gemaakt). Maar goed, ik heb er nog niet mee gereden dus de pijn zal ongetwijfeld later nog wel komen

Dit zijn ze hihi
Afbeelding

Keukenkast

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 22:12

Bettine schreef:
Elzepelze schreef:

Nee, maar wel na een jaar zulke dunne flubberlaarsjes waar je ook niks meer aan hebt

Heb je ze niet goed verzorgd zeker Maar ik heb ze pas een half jaar en ze zijn nog steeds netjes! Je moet ze ook niet te vaak vetten he, dat is niet goed voor kalfsleer geloof ik

Mies7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 00:01

Bettine schreef:
VValar schreef:

Ik heb de Petrie Standaard voor thuis (al bijna 7 jaar hetzelfde paar!) en voor de wedstrijden heb ik de Petrie Anky. En ja, ook ik vind mijn nieuwe leren laarzen (Petrie Anky) ontzettend fijn zitten! Eerst een beetje last van de knieholtes, maar dat was na een keer of 4 dragen wel over. Echt superlaarzen!

Hoipiepeloii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 00:04

Ik heb (vrij dure:€ 670,-) Königs en ik ben er enorm gelukkig mee!

Hoipiepeloii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 00:06

Bettine schreef:
Elzepelze schreef:

Heb ze hier ook in de kast staan die dingen.
En daar staan ze erg goed

Ja idd... Bovendien zijn ze (in mijn maat dan) niet fatsoenlijk op maat te maken...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 08:32

Ik heb gewone standaard petries voor thuis en op de wedstrijd. Goed poetsen en ze zijn heel netjes voor een proef!
Lijkt me dat als je een apart wedstrijd paar hebt, dat je teveel verschil merkt ofzow. Ook vind ik 2 paar laarzen een beetje onzin.

Sjaad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 08:47

Ik wil ook nog nieuwe wedstrijdlaarzen. Ik wilde eerst könings, maar wat raden jullie nog meer aan?
Misschien hebben jullie ook foto's?

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 09:14

Ik heb de Könings Sir, super fijne laars, maar kostte dan ook 700 eurotjes.
Voor foto's zie mijn profiel.
Ik gebruik ze gewoon voor in de training. Eerst wilde ik ze ook netjes houden voor de wedstrijden, maar vanwege het feit dat het westrijd rijden bij mij nog wel ff zal duren, ben ik ze gewoon voor de training gaan gebruiken

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 09:38

Ik heb voor springen de Derby softjumpers. my god, die zijn goed een jaar oud en zien er al niet meer uit. Zo ontiegelijk versleten zijn die al.
Dat is dus het grote nadeel met dat hele zachte kalfsleer.

Voor dressuur heb ik de Petrie ANKY, wilde eerst de grand prix maar in de winkel rade ze me dit af als ik ze echt voor erbij wilde hebben en echt alleen voor de wedstrijden.

Na enige pijnlijke dagen zitten ze nu echt heerlijk

niet heel duidelijk maar toch
Afbeelding

Sjaad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 10:06

Vonneke, dus als ik het goed begrijp raden ze de grand prix af als alleen wedstrijdlaars?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 10:37

Bij mij toen wel, die vrouw zei dat ik voor 200 euro minder een hartstikke fijne laars heb.

Voor die 1 x in de week, 14 dagen of ooit in de maand vind ik het sonde om die laarzen daarbuiten stil te zetten.

De ANKY's zijn gewoon goede laarzen.

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 11:14

Ik zag op www.petrie.nl dat je de petrie perfect in meerdere kleuren kon krijgen. Heeft iemand dan misschien een foto van de bruine perfect?

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 11:20

Elzepelze schreef:
Heb je ze niet goed verzorgd zeker Maar ik heb ze pas een half jaar en ze zijn nog steeds netjes! Je moet ze ook niet te vaak vetten he, dat is niet goed voor kalfsleer geloof ik

kalfsleer verslijt gewoon veel te snel als je er intensief mee rijdt...

Plus dat het absoluut niet lekker zit.
Voor ondersteuning kan je dan net zo goed rubberlaarsjes nemen, is ongeveer even 'sterk' als deze.