dempsyflaing schreef:Hoi Michelle,
Ik las je vorige berichtje over Ferdinand en dat klopt niet helemaal.
Ik heb je in ieder geval niet verteld dat Ferdinand afgemaakt wordt, voor zover ik weet is hij er nog steeds op Willemshof, hij is wel een dagje ouder geworden.
Ik heb zelf ook een Ferdinand gehad die juist op wedstrijd altijd veel makkelijker was dan thuis, daar was hij niet de makkelijkste maar op wedstrijd vertrouwde hij echt op mij en was hij fijner te rijden dan in de bak thuis.
Ferdinands schijnen idd niet de makkelijkste te zijn maar hij was wel een super eerlijk paard en fijn in de omgang. Het was ook qua gezondheid en op zijn benen een erg sterk en gezond paard en dat is ook wel wat waard.
Ieder paard heeft wel wat en jij komt er samen met Ol zeker wel.

Hoi hoi, jij was het idd niet die het gezegd had, het was iemand die ook een Ferdinand heeft, ik heb het door elkaar gehaald... Volgens hen zou hij iig afgemaakt worden.
Over eerlijkheid heb je gelijk, hij is goudeerlijk en zou nooit gemeen doen. En tja, hij doet dit een ander paard dat. Wat ook wel wat waard is, is dat hij me wel een veilig gevoel geeft. Hij zal nooit zomaar bokken, of er vandoor gaan (ook niet wanneer een ander paard gek doet) hij schrikt niet van opvliegende vogels ed. Tis af en toe gewoon balen en dan moet ik het ff van me aflullen.l0esjj schreef:Lotgenoot!
ik heb dus precies het zelfde, die van mij is zo'n beetje het spiegelbeeld van die van jou geloof ik,
hij was eerst ook nog hengst dus toen werden de praatjes helemaal té erg,
echt zo irritant is dat, dan doe je er zelf echt alles aan maar wil hij geen contra, dan komt er geen contra, vrolijk de wissels om de pas op de volte
het word gelukkig wel beter nu hij ruin is, wordt steeds constanter, mag ook wel eens nu we 't Z in gaan
Veel succes met trainen en gewoon door blijven gaan hoor! hij moet vanzelf wel een keer op houden
en succes in Ouddorp
Ik heb ff in je profiel gekeken en wat je daar schrijft klinkt idd net als Ol. (In het rijden is hij wel leergierig maar als het meneer niet aanstaat doet ie 't niet, hij heeft me ook al meerdere keren laten zitten in een proef) Zo is Ol ook.
En zo schijnen de meeste Ferdinands te zijn....... Je moet respect voor ze hebben (zal ik Ol ook maar zo'n bandje Respect 2 All omdoen????)