Sydney2005 schreef:Mijn instructrice was 6e in de Z2 met 190 pnt. Wilmer lanning was 1e met aso 213!!! punten!!!

Andre, waar blijft jouw resultaat?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sydney2005 schreef:Mijn instructrice was 6e in de Z2 met 190 pnt. Wilmer lanning was 1e met aso 213!!! punten!!!
IloveW schreef:Helaas helaas...........Had 156 laatste wedstrijd.. Geen zuidbroek dus, voor mij! Maar Wilmer mag als tweede heen!!! Misschien dat ik met een Belg of Haflinger kom in een show!
IloveW schreef:Ach ja... Volgende keer beter!! Als ik niet met de Belg kom, dan waarschijnlijk Midas Hanja ja!
naam schreef:weet iemand waar je informatie kan vinden over het wel en wee in zuidbroek?
Ik wil eigenlijk wel even regelemente lezen. maar weet niet waar ik dat kan vinden......
Muislover schreef:uh misschien domme vraag maar wat is de SBI-Competitie?
Alanta schreef:IloveW schreef:Ach ja... Volgende keer beter!! Als ik niet met de Belg kom, dan waarschijnlijk Midas Hanja ja!
Oh, dat zal Marloes (rOdY) leukvinden !!
naam schreef:weet iemand waar je informatie kan vinden over het wel en wee in zuidbroek?
Ik wil eigenlijk wel even regelemente lezen. maar weet niet waar ik dat kan vinden......