Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xjessx schreef:Ik word zo scheitziek van die stomme regels, idd de pony's worden helemaal de grond in geboord!!
Bij de paarden mag je vanaf 12 jaar al op een paard starten, en das zeker niet gevaarlijk als zo'n kind van 12 in het Z rijd op een paard met hoedje maar wel als ik(15) op een pony start met hoedje, ik vind het zo'n onzin!
Net als met sporen, bij de pony's mag je ook niet met een wieltje(ja als je bij de paarden rijd) maar bij de paarden mogen de sporen net zo'n lang/scherp zijn als je maar wil, nou sorry hoor ik rijd nu M2 en k vind dat ik wel met een wieltje mag rijden hoor, en de mensen in de B die zitten lekker te hakken met een wieltje PURE ONZIN vind ik het.
Sorry maar ik word er zo gek van dat ze zo min doen over de pony's.
Ik hoop nog voor 1 april 2006 Z te mogen starten dan mag ik nog met hoedje starten, staat veel beter als die domme champignons..
xjessx schreef:Ik hoop nog voor 1 april 2006 Z te mogen starten dan mag ik nog met hoedje starten, staat veel beter als die
domme champignons..