Maarssen 29 oktober

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eusebio

Re: Maarssen 29 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 16:12

Ja goed he, op naar de volgende bladzijde............

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 17:41

Melanie15 schreef:
Dan zorg je toch gewoon dat je grooms hebt die je spullen voor je wassen . Het gaat trouwens goed met dit topic

Hij gaat geweldig!!!!!!!!!!!!!!! Ach, kijk gewoon mijn ouders lief aan Nee hoor gaat helemaal goed komen. Heb er nog 4 weken de tijd voor om er over na te denken

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 16:21

Hahaha, ik ga vanavond mn instructrice maar even bellen of ze alweer beter is. Ik heb al 1,5 maand geen les gehad en wil toch eigenlijk nog wel voor mn debuut

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 19:38

Zijn jullie je een beetje goed aan het voorbereiden op zaterdag? Ik wel, Kalinka liep vandaag heerlijk. Woensdag heb ik nog les en dan zaterdag knallen hoop ik(op een positieve manier )

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 09:20

Melanie15 schreef:
Zijn jullie je een beetje goed aan het voorbereiden op zaterdag? Ik wel, Kalinka liep vandaag heerlijk. Woensdag heb ik nog les en dan zaterdag knallen hoop ik(op een positieve manier )

Ik ben momenteel veel aan het springen en merk dat de dressuur er fijner door gaat.
Woensdag weer les, en weet je wat? We gaan gewoon lekker rijden zaterdag.

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 14:14

Haha, ja idd, lekker rijden en dan zien we het wel

Eusebio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 09:44

Melanie15 schreef:

Ik ben er helemaal klaar voor, gisteravond les gehad en zat helemaal te dromen op mijn paard..............

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 09:54

Javelin schreef:
Eusebio schreef:

Als ze dat 19 nov ook doen dan kan ik gelijk vanaf stal richting Schiphol om naar Gran Canaria te vliegen

Ik zou het er zeker voor over hebben om gelijk door naar Schiphol te rijden voor een lekkere vakantie.

Heb het er zeker voor over want we hebben lekker 8 volle dagen. Heen 05.00 aankomst 08.30 terug 21.45 aankomst 03.15
[/quote]

Eusebio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 11:02

Javelin, ben best jaloers, ik wil ook............

Quidou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 18:47

Melanie15 schreef:

Succes!!
k hoop t voor je dat het lekker gaat...!!

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 13:25

Eusebio schreef:
Melanie15 schreef:

Ik ben er helemaal klaar voor, gisteravond les gehad en zat helemaal te dromen op mijn paard..............

Hihi, ik zat ook wel behoorlijk lekker te rijden in de les woensdag. Was voor het eerst op ander terrein met haar en alles was eng, maar ze ging toch heel aardig lopen. Vandaag wordt ze gelongeerd en dan zie ik het morgen allemaal wel. Er is trouwens iemand bijgekomen in het M2. Ik heb net al mn spullen schoongemaakt en ik begin nu toch een beetje zenuwachtig te worden, terwijl ik dat normaal echt noooooooooooooit ben.
@quidou, dank je wel . Jij ook succes!

Eusebio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 13:46

Melanie15 jij bent zeker vrij?
Ik moet vandaag nog tot half 6 werken, daarna eten en naar stal om vervolgens te longeren, vlechten en alles klaar maken voor morgen.
Ben vanavond dus niet voor half 11 thuis en morgen loopt de wekker om 5.45 uur af.

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 13:56

Nee ik had maar 1 uurtje op school . De hele week valt er al van alles uit. Maar ik moet vanavond wel werken tot een uur of 2 en bij mij gaat de wekker om 5.00 uur . Hihi. Vlechten doe ik morgen pas, omdat ik vandaag niet mee kan naar stal, maar dat doe ik sowieso altijd pas de dag van de wedstrijd.Mn zusje pluist al wel vast kalinka dr staart uit. Dat is toch wel lief van dr

Eusebio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 14:35

Melanie15 schreef:
Nee ik had maar 1 uurtje op school . De hele week valt er al van alles uit. Maar ik moet vanavond wel werken tot een uur of 2 en bij mij gaat de wekker om 5.00 uur . Hihi. Vlechten doe ik morgen pas, omdat ik vandaag niet mee kan naar stal, maar dat doe ik sowieso altijd pas de dag van de wedstrijd.Mn zusje pluist al wel vast kalinka dr staart uit. Dat is toch wel lief van dr

Zo dan, gaat voor jou ook een korte nacht worden.
Gelukkig ben ik dus niet de enige die morgen misschien een beetje suf op haar paard zit.
Ik zie je morgen.................

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 14:37

Ja tot morgen en succes iedereen die ik niet meer zie!

Miranda40

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 17:56

Heel veel succes morgen. Ik zal voor jullie duimen als ik me nog even omdraai in mijn bedje. Wel uitgebreid verslag doen hoe het gegaan is.

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 15:00

Nou ik ben hier de 1e die dus zn verslag gaat doen en het is nogal negatief bij mij. En volgens mij ga ik niet de enige zijn(aangezien er in de M2 maar 1 iemand was die tevreden was met zn punten). Wat een poedersuiker zeg die jury! Ik rij 2 hele nette proeven, de 1e waren wel een paar kleine foutjes, maar zeer zeker een hele goede proef. De 2e proef ging nog lekkerder. Mn drafstuk was echt perfect, bij mn contragalop op de rechterhand, ging ze 2 keer terug naar draf(waar is dus ook geheel terecht een 2 voor had). Maar de rest echt een superproef! Super tevreden was ik. Totdat ze met de prijsuitreiking begonnen. 2e plaats 149 punten, oeps dacht iedereen. 1e plaats 161 punten. (terwijl ik dat paard heb zien losrijden en dat paard achter de loodlijn liep en behoorlijk veel spanning in zn rug had. Ik ging mn punten ophalen, 1e proef 134, 2e proef 123 punten! Ik ben nog nooit zo geschrokken van mn punten. Wat een ontzettend klotewijf zeg! Ik heb iets van 20 4en waar niet eens commentaar bij staat. Voor mn uitgestrekte draf kreeg ik een 4 en een 5, terwijl mn paard dr benen onderhand in dr nek legt met strekken. Ik moest echt even slikken, ik verwachtte toch wel op minstens 1 winstpunt aangezien ik zo tevreden was over mn proeven. Ik heb al een mailtje gestuurd naar Marsua met een klacht over deze jury en ook met de mededeling dat als ze deze jury 19 november ook hebben in de M2, ik niet mee doe. Dat vind ik dan echt zonde van mn tijd. Ook heb ik al met mn instructrice gesproken, want die kent de jury, en die zou haar wel eens even bellen hoe het kan dat ik bijna een verliespunt rij. Ik ben echt nog nooit zo teleurgesteld geweest over mn punten zeg, ik kan hier wel blijven schelden over die jury. Maarja, Kalinka heeft het super gedaan, had niet verwacht dat ze zo braaf zou zijn.

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 15:04

Hey! Ik woon ook in Maarssen maar doe niet mee met Billy
Veel sucecs allemaal!

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 16:30

balen melanie dat je punten zo laag waren.
ik heb dat ook eens gehad dat ik redelijk tevreden was dus dacht 1e proef rond de 150 en 2e rond de 140-145. (was 1e x M1) wat krijg ik 129 en 112. nou was maar goed dat het jurylid al naar huis was anders had ze via de ambulance afgevoerd kunnen worden geloof ik. men wat was ik kwaad. en ik heb met die merrie heel wat meegemaakt (ook thuis) dus weet echt wel wanneer ze echt rot loopt.

Jou jury ken ik ook (heb jaren op marsua gereden) maar dit verbaasd me ook. Oke ik heb natuurlijk niemand zien rijden maar die punten van jou verwacht je bij een compleet stakend paard e.d.

nou iig succes voor je volgende wedstrijden

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 16:32

Ja dank je wel. Volgens mij heeft ze een ochtendhumeur van hier tot aan tokio, want ik dacht dat niemand tevreden was met zn punten(op 1 iemand uitgezonderd)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 17:40

O men wat een punten zeg...

Dat is toch wel schrikken dan...

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 18:20

hallo mensjes
ik had bij mijn eerste proef eigenlijk 161 punten maar omdat ik zelf ergens fout was gereden was het -2 had dus 159 maar was als nog 2e en mijn 2e proef ging voor me gevoel niet zo goed hij had gewoon echt geen zin meer vond het ook erg benauwd daar binnen maar was 1e met 160 punten
dus mag niet klagen

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 18:27

Gefeliciteerd Window! Goed hoor! Gelukkig is niet iedereen ontevreden...

mirjamvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 19:22

window schreef:
hallo mensjes
ik had bij mijn eerste proef eigenlijk 161 punten maar omdat ik zelf ergens fout was gereden was het -2 had dus 159 maar was als nog 2e en mijn 2e proef ging voor me gevoel niet zo goed hij had gewoon echt geen zin meer vond het ook erg benauwd daar binnen maar was 1e met 160 punten
dus mag niet klagen

hey window, mijn instructrice heeft jou gejureerd en ik ga altijd mee om te schrijven dus vanmiddag ook bij jou!
leuk paardje heb je hoor en je ging netjes, alleen jammer van die -2 ja...
ze vond het een leuk ding en dat je er lekker aan reed alleen jammer dat ie wat moe werd want daardoor verloor je impuls

Hey KIM, ik nog zwaaien naar je toen wij weg reden met de auto maar...nee hoor...kim liep gewoon door...

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 21:17

zirkoontje schreef:
hey window, mijn instructrice heeft jou gejureerd en ik ga altijd mee om te schrijven dus vanmiddag ook bij jou!
leuk paardje heb je hoor en je ging netjes, alleen jammer van die -2 ja...
ze vond het een leuk ding en dat je er lekker aan reed alleen jammer dat ie wat moe werd want daardoor verloor je impuls

hey wat grappig
ja daarom ging de 2e proef ook voor me gevoel niet goed