nee en ze hebben daar gele peesbeschermers en die wil ik al heel lang maar ze hebben ze nergens. ja van die stoffen dingen maar die wil ik niet. en nu vertelde elske dat ze ze daar hadden! zijn ze echt knalgeel andre???
Dus als er veel Bokkers winstpunten halen komen er nieuwe crossers bij! Super. Ga jullie allemaal wel aanmoedigen als ik er ben. (neem dan wel een paard met rem mee, dat werkt beter ) En met Mindy gaat het al stuk beter. Rijd weer op haar en ze heeft alleen nog een bult(bloed uitstorting) onder op haar borst. Gaat vast wel weer weg. Enne verder niks aan overgehouden. Lang leve de bodyprotector!
hmmm ja maar ik was al een crosser alleen niet met dit paard! Precies die moet ik nog nieuw want die van mij blijft te groot dus gaat omhoog! Maar leuk! Veel toeschouwers! Ik zal ook eens wat mensen optrommelen. Dat zal wel lukken want het is springen!
Ow en Ilse ik heb ook ergens echt super gele peesjes gezien ik ga ff zoeken!
Jammer dat ik niet kan komen kijken.. Als ik niet in Polen zat voor een uitwisseling van school was ik er zeker geweest en misschien hadden ze me dan wel gevraagd om te helpen. Maarja, iedereen alvast succes gewenst van mij
Nou de wedstrijd wordt vast niks! Heb vanavond even gesprongen echt een laag kruisje maar alles vondt ze neg. Later ging het goed heb ik maar mijn vest erop gegooid maar ja dat was natuurlijk weer dood eng! Maar ach we zien wel waar we stranden! Nou moet ik zeggen ik had geen martingaal om en gen springzadel erop maar daar had ik geen zin in! Ow en Tien hier van bokt doet ook mee als het goed is! Die deed toen ook mee met de oefencross.
hhaha ja idd, nou had ff gemaild en door de foto zijn ze niet veranderd van kleur. Wil alleen ff weten hoe duur ze in assen zijn, want een setje hier is 27,50 heb je pees en kogel. dusss
nou minnie_muis we zien het wel hoe het springen gaat. huh tien? zou niet weten wie dat is? welk nummer had ze met de oefencross dan ben toen alleen pinacolda tegen gekomen en later nog 1 hier op bokt die was vlak na mij met een vos dacht ik.
ow ja ok mja die van mij was M +10 alleen daar merk ik niet veel van Ja hij is makkelijk te rijden tussne de hindernissen kan het precies laten passen maar hij vindt de normaalste hindernissen dood eng! Nah ja ga van middag wel weer iets raars springen!