Nou jonges he dit is voor mij ook nog ma mijn 2e binnenwedstrijd vorige week ging t eigenljk weel heel goed was 3e met 161 pnten en was verkeerde kant opgereden anders was ik 1e.. ja worden jullie al bang hahahha.. Nee dat was beginners gelukje ja ik hoop dat we vlak na of voor elkaar moeten starten.. lekker kletsen hihi..
haha ja zorro idd. nou heb nu 2 wedstrijden binnen gehad en voor de eerste keer l1 en toen had ik 157 en 163 (dacht ik) en 3de prijs toen ging het super! dus we zullen zien
ik moet als 20e in B en dat begint om 8.30 dus hoef nie zo vroeg haha rieta ik ga ook ff naar jou kijken en ilse ik weet nie of ik naar jou ga kijken misscien zijn we dan wel weer weg, sorry...
haha maakt nie uit! we zien wel hoe het gaat, ja rieta is als 2de duss die is eerder. weet ook niet of je jou zien vast wel! hoeveel doen er mee in de b ??? we zijn er dan vast wel, kan ik jou wel zien maar rieta jou niet denk ik
Ja, ik ook, lekkere bodem in de inrijbak en bij de ring witte hekjes...Das veeeeel beter dan gewoon door de normale bakhoeken te rijden, want daar zitten altijd monsters..En volgens mijn paard houden monsters niet van hekjes, dus is het veilig