Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Urielle schreef:Ja, mijn zus heeft dat ook wel eens verteld geloof ik, een heel gespannen paard waarmee ze gediskwalificeerd werd wegens kreupelheid. Maar goed, wel raar dat je punten dan bijna een wp zijn RK, een niet tactmatig paard kan toch nooit een wp krijgen?! Maffe jury.
Fitzroy schreef:Ik had er gisteren weer 1 in de ring, die niet helemaal lekker leek te gaan in draf. Even aan de lange teugel laten draven en ja hoor, over de benen ging hij goed.
Gevalletje teugelkreupel ....
runningkawa schreef:mensen met echt een kreupele, daar gaat de lol zo voor af, die blijven wel een keer thuis.
Fitzroy schreef:runningkawa schreef:mensen met echt een kreupele, daar gaat de lol zo voor af, die blijven wel een keer thuis.
Ik vind het in zo'n geval toch handiger om de combinatie even bij de jury te laten komen dan alleen maar met lage punten weg te sturen. Bij de jury komen maakt m.i. toch meer indruk![]()
Je kunt dan uitleggen wat jij denkt te zien en vragen hoe het paard normaal loopt enz. Dan vertel je ook dat ze wel door mogen rijden maar niet hoog zullen scoren. Wedden dat er dan al heel vaak een lampje gaat branden