kur spijkerboor zaterdag 8 okt wie..?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn

Re: kur spijkerboor zaterdag 8 okt wie..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 16:45

Van Jeroen weet ik het niet helemaal zeker, maar volgens mij zijn de eerste 5 allemaal van Eyes.

oot123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 16:48

Brasko schreef:

Jeroen Okkema. Als ik het goed heb was dit een kúr waar ik erg van onder de indruk was. Mooie en bijpassende muziek, duidelijke overgangen. Ben wel heen benieuwd wie deze kür gemaakt heeft. Een van onze bokkers; Eyes of Oot productions?

Volgens mij was de kür gemaakt door Eyes en ja het was inderdaad een erg goede kür met hele passende en goede muziek.

Mooi gemaakt Charles!

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 16:59

Ik ben samen met nog een aantal meiden en bokker Brasko geweest en het was een leuke avond.
We hebben mooie paarden gezien, hoewel de Z1 wat tegenviel...
(misschien teveel van verwacht...)
Die Jeff zat idd super netjes en ik vond zijn kur met die Meastro ook erg mooi (de kur zelf) er zaten leuke lijnen in.
Rob Koning reed zo'n spetterende kur, het was gewoon heel leuk om naar te kijken.

Wat ik wel jammer vond, was dat reklame bordje naast de M.
Vrijwel alle paarden waren er erg kijkerig op en dat verstoorde de kuren af en toe, zonde....

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 19:12

oot123 schreef:
Brasko schreef:

Jeroen Okkema. Als ik het goed heb was dit een kúr waar ik erg van onder de indruk was. Mooie en bijpassende muziek, duidelijke overgangen. Ben wel heen benieuwd wie deze kür gemaakt heeft. Een van onze bokkers; Eyes of Oot productions?

Volgens mij was de kür gemaakt door Eyes en ja het was inderdaad een erg goede kür met hele passende en goede muziek.

Mooi gemaakt Charles!

Verkeerd gequote, het was mijn tekst hoor!

Overigens vond ik de kür van Maria met Milkshake (eerste kür die ik zag) ook erg leuk!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 10:22

Grote correctie!!! De küren van Jeffrey en Jeroen zijn NIET door Charles gemaakt maar door Carolina Eerland, werkt onder Oki's Sound. Carolina maakt hele mooie küren.........

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 16:12

daffodil schreef:
Grote correctie!!! De küren van Jeffrey en Jeroen zijn NIET door Charles gemaakt maar door Carolina Eerland, werkt onder Oki's Sound. Carolina maakt hele mooie küren.........

Dat zou niet netjes zijn als dat zo is!
Hebben ze ook een website?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 16:17

Nee nog niet, zal eens een balletje opgooien bij haar. Ze is begonnen uit hobby, erg goed bevriend met Jeff en Jeroen en daarvandaan zijn de küren gekomen....Inmiddels al best een behoorlijk klantenbestand maar helaas (nog) geen website! Zal t doorgeven aan haar!!!

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 17:32

daffodil schreef:

Dan trek ik mijn woorden natuurlijk terug. Van Jeroen zei ik al dat ik het niet zeker wist, ik wist niet welke kür hij gereden had.
Dat Jeff een andere kür heeft gereden wist ik niet.

Maar zover ik weet zijn de andere 3 prijswinnaars wel van Eyes.

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 19:13

Hey Jasmijn, bedankt voor je telefoontje want anders had ik wel eerder op dit topic gereageerd om dit misverstand te corrigeren (indien ik de inhoud had gelezen).
Ik kan mij de vergissing wel voorstellen want tot voor kort heb ik altijd de küren van Jeff en Jeroen gemaakt dus ik ga er van uit dat jij deze wetenschap nog in je gedachten had.
De küren van Rob, Wijnanda en Michelle heb ik idd wel gemaakt.

Zo, nu dat misverstand uit de wereld is,... ik heb al het e.e.a. over Carolina gehoord gehoord maar helaas nog niets van haar 'live' mogen horen. Maar ik heb begrepen dat ze hele mooie küren maakt en dat is natuurlijk altijd een grote aanwinst in het kürgebeuren. Dat houdt je scherp. In ieder geval; "Carolina, welkom in kürenland".

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 19:27

Citaat:
Antoinette

Ik heb het paard van Rob Koning Sylkorine (v. Flemmingh) vorig jaar al op de pavo cup gezien en was er toen al weg van.
Van de kür(muziek) heb ik weinig meegekregen, keek alleen maar naar het paard
In mijn ogen het meest getalenteerde paard van de avond

Sylkorine is idd een heel getalenteerd paard. Dat viel mij al direct op toen ik de kür voor Rob op video opnam. Helaas is deze dame niet altijd even gemakkelijk te hanteren maar als ze eenmaal loopt dan is het ronduit spectaculair daar ook nog bij genomen dat ze volgens Rob 'nog een beetje aan de slappe kant' is, ziet de toekomst (als alles mee zit) er veelbelovend uit.
Ben momenteel met Rob(en de eigenaar van Sylkorine) in overleg mbt de aanschaf van het paard. Hoop dat we er uit kunnen komen .

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 17:52

Zozo... Klinkt veelbelovend!

Anika1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 18:39

Hallo Eyes hebben jullie wel een website?? Wil ik wel ff op kijken dan... Groetjes.

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 19:58

Barbara_m schreef:
Zozo... Klinkt veelbelovend!

Nou... we zijn er nog niet echt uit hoor. Er zitten een paar haken, ogen en/of varianten aan. Daar moet ik ook nog een keuze in maken waar ik echt helemaal achter kan staan. Maar ben al een tijdje aan het dubben hoor, de uitslag van Spijkerboor heeft hier geen rol in gespeeld

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 20:00

Spannend. Ben je dan alleen (mede) eigenaar, of ga je zelf ook küren rijden?

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 20:03

presto schreef:
Hallo Eyes hebben jullie wel een website?? Wil ik wel ff op kijken dan... Groetjes.

Nope... Heb geen website.
Loop een beetje achter op dat gebied maar misschien dat het ooit nog gaat komen.

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 20:24

Prima schreef:
Spannend. Ben je dan alleen (mede) eigenaar, of ga je zelf ook küren rijden?

Mede-eigenaar wil ik niet worden. Eigenaar wel en ik zal er best af en toe een Z-kürtje mee willen rijden.
Verder geen wedstrijdgedoe want daar heb ik helemaal geen zin in.

Maar om het paard alleen maar daarvoor te gebruiken is natuurlijk a waste of talent.
Verder heb ik niet de intentie, en zeker niet het talent om hogerop te komen.
Nou wil Rob haar graag hogerop uitbrengen en de verdere training op zich nemen en natuurlijk gun ik hem dat van harte maar er zijn ook nog wat andere Gr.Pr. gegadigden die dat ook willen doen en dat brengt mij best wel in een lastige positie.
Terugkomend op mijzelf: Sylkorine is best een lastige tante en menigeen heeft al zand gehapt bij haar. Straks kan ik haar geeneens een beetje behoorlijk berijden en dan weet ik natuurlijk niet of ik wel zo'n klap geld wil uitgeven als ik er zelf niet op kan rijden.

Je kunt het natuurlijk ook als een stuk investering zien en, getalenteerd als ze is, zal dat er op langere termijn wellicht wel uitkomen, ware het niet dat ik niet zo gecharmeerd ben in investeren in levende have want voordat je het weet is het over en uit.
Ik ben er dus nog niet over uit.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 08:50

Nou ben benieuwd... Wie weet win je Spijkerboor volgend jaar wel (en een kur van Oot-productions).

Anika1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 17:56

Jammer dat jullie geen site hebben, ik heb nog nooit van jullie gehoord... nou ja zo lees je weer eens wat. Succes met beslissen over de koop van Sylkorine.

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 19:08

Eyes schreef:

Mede-eigenaar wil ik niet worden. Eigenaar wel en ik zal er best af en toe een Z-kürtje mee willen rijden.
Verder geen wedstrijdgedoe want daar heb ik helemaal geen zin in.

Maar om het paard alleen maar daarvoor te gebruiken is natuurlijk a waste of talent.
Verder heb ik niet de intentie, en zeker niet het talent om hogerop te komen.
Nou wil Rob haar graag hogerop uitbrengen en de verdere training op zich nemen en natuurlijk gun ik hem dat van harte maar er zijn ook nog wat andere Gr.Pr. gegadigden die dat ook willen doen en dat brengt mij best wel in een lastige positie.
Terugkomend op mijzelf: Sylkorine is best een lastige tante en menigeen heeft al zand gehapt bij haar. Straks kan ik haar geeneens een beetje behoorlijk berijden en dan weet ik natuurlijk niet of ik wel zo'n klap geld wil uitgeven als ik er zelf niet op kan rijden.

Je kunt het natuurlijk ook als een stuk investering zien en, getalenteerd als ze is, zal dat er op langere termijn wellicht wel uitkomen, ware het niet dat ik niet zo gecharmeerd ben in investeren in levende have want voordat je het weet is het over en uit.
Ik ben er dus nog niet over uit.

Ik twijfelde even of ik het goed begreep uit je vorige bericht, maar ja dus.
Wel hartstikke leuk!
Ik kan je twijfel heel goed begrijpen, het is echt een super paard zijn en iedere cent waard. Maar het is duidelijk dat je bij deze keuze moet meenemen of je er voldoening aan zou hebben het 'onderbrengen' van het paard bij iemand anders en dan de top te laten behalen. Of dat je toch liever zelf rijdt.
Misschien dat het wel beide kan, maar dat is afwachten. Het zou kunnen dat het niet klikt, omdat deze dame zoals je zelf al zegt niet de gemakkelijkste is.

Wat je ook mag beslissen ik blijf het een onwijs geweldig paard vinden en hoop haar nog langer in de sport tegen te komen.
Succes met je besluit