Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Brasko schreef:
Jeroen Okkema. Als ik het goed heb was dit een kúr waar ik erg van onder de indruk was. Mooie en bijpassende muziek, duidelijke overgangen. Ben wel heen benieuwd wie deze kür gemaakt heeft. Een van onze bokkers; Eyes of Oot productions?
oot123 schreef:Brasko schreef:
Jeroen Okkema. Als ik het goed heb was dit een kúr waar ik erg van onder de indruk was. Mooie en bijpassende muziek, duidelijke overgangen. Ben wel heen benieuwd wie deze kür gemaakt heeft. Een van onze bokkers; Eyes of Oot productions?
Volgens mij was de kür gemaakt door Eyes en ja het was inderdaad een erg goede kür met hele passende en goede muziek.
Mooi gemaakt Charles!
daffodil schreef:Grote correctie!!! De küren van Jeffrey en Jeroen zijn NIET door Charles gemaakt maar door Carolina Eerland, werkt onder Oki's Sound. Carolina maakt hele mooie küren.........
daffodil schreef:Grote correctie!!! De küren van Jeffrey en Jeroen zijn NIET door Charles gemaakt maar door Carolina Eerland, werkt onder Oki's Sound. Carolina maakt hele mooie küren.........
Citaat:Antoinette
Ik heb het paard van Rob Koning Sylkorine (v. Flemmingh) vorig jaar al op de pavo cup gezien en was er toen al weg van.
Van de kür(muziek) heb ik weinig meegekregen, keek alleen maar naar het paard
In mijn ogen het meest getalenteerde paard van de avond
Barbara_m schreef:Zozo... Klinkt veelbelovend!
presto schreef:Hallo Eyes hebben jullie wel een website?? Wil ik wel ff op kijken dan... Groetjes.
Prima schreef:Spannend. Ben je dan alleen (mede) eigenaar, of ga je zelf ook küren rijden?
Eyes schreef:
Mede-eigenaar wil ik niet worden. Eigenaar wel en ik zal er best af en toe een Z-kürtje mee willen rijden.
Verder geen wedstrijdgedoe want daar heb ik helemaal geen zin in.
Maar om het paard alleen maar daarvoor te gebruiken is natuurlijk a waste of talent.
Verder heb ik niet de intentie, en zeker niet het talent om hogerop te komen.
Nou wil Rob haar graag hogerop uitbrengen en de verdere training op zich nemen en natuurlijk gun ik hem dat van harte maar er zijn ook nog wat andere Gr.Pr. gegadigden die dat ook willen doen en dat brengt mij best wel in een lastige positie.
Terugkomend op mijzelf: Sylkorine is best een lastige tante en menigeen heeft al zand gehapt bij haar. Straks kan ik haar geeneens een beetje behoorlijk berijden en dan weet ik natuurlijk niet of ik wel zo'n klap geld wil uitgeven als ik er zelf niet op kan rijden.
Je kunt het natuurlijk ook als een stuk investering zien en, getalenteerd als ze is, zal dat er op langere termijn wellicht wel uitkomen, ware het niet dat ik niet zo gecharmeerd ben in investeren in levende have want voordat je het weet is het over en uit.
Ik ben er dus nog niet over uit.