Aanmelden voorafgaand aan de proef

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

berthe

Re: Aanmelden voorafgaand aan de proef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 01:44

Bij ons moet je in ieder geval bij de eerste ring je startkaart en paspoort laten zien, dan is er toch geen verwarring mogelijk?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 13:05

berthe schreef:
Bij ons moet je in ieder geval bij de eerste ring je startkaart en paspoort laten zien, dan is er toch geen verwarring mogelijk?

Ook bij een INDOOR?

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-05 13:13

Ik heb nog nooit m'n paspoort en startkaart moeten laten zien. Echt nog nooit.

En het was idd een vrouw (en al flink over datum)

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 15:00

Bij indoor twijfel ik ook soms. Ik hoop altijd maar dat ze een 3jarige vosruin met 18 jarig meisje niet verwarren met de friese stermerrie met ruiter.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 18:40

Van mij hoeft aanmelden binnen niet. Ik ga er tenminste vanuit dat de ringmeester er voor zorgt dat de juiste persoon binnen komt.
Buiten is het vaak zo'n rommeltje met uitgevallen personen dat het me logisch lijkt dat de voorlezer iedereen aanmeldt.

berthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 18:48

CGJ12 schreef:
berthe schreef:

Ook bij een INDOOR?

Nee, niet bij een indoor. Maar outdoor heb ik nog nooit meegemaakt dat het niet hoefde.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 21:54

Het wordt bij ons (indoor) altijd omgeroepen. En dan nu in de ring...
Beetje overbodig om dan nog naar de jury te gaan van ik ben die en die.

Bij outdoor wel altijd doen, zeker met meerdere ringen.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 22:07

Bij ons roepen ze indoor en outdoor om, maar grappig is wel dat ze outdoor dus wel degelijk papieren willen zien. Beetje een wassen neus als je dat dus indoor ineens niet vraagt.........

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 23:11

berthe schreef:
Nee, niet bij een indoor. Maar outdoor heb ik nog nooit meegemaakt dat het niet hoefde.

Hmmmmmmm
Moet ik toch eens wat vaker gaan jureren..........

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 19:30

idd ik heb outdoor ook nog nooit meegemaakt dat ze niet om de papieren vroegen...
daarom loopt mn voorlezer dus altijd naar de jury auto

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 22:32

Juryleden hoe lossen jullie het op als er geen lezer aanwezig is? Ik heb incidenteel geen lezer mee en heb mijn papieren ook nog nooit hoeven laten zien dan.
Ik neem nl. altijd mijn papieren mee naar het secretariaat dan en verder blijven ze op de wagen liggen, heb geen zakken in mijn rijjas.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 12:17

Gewoon niet naar de papieren vragen

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 21:43

missmuts schreef:
Gewoon niet naar de papieren vragen

en waarom dan wel niet?

ik vind 't goed dat jury's zo nu en dan er naar vragen, gewoon ter controle of 't allemaal wel klopt.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 21:56

Verschilt dat per regio ofzo die controles?
Ik ben namelijk echt nog nooit gecontroleerd.... Of ja, 1x heb ik hetpaspoort moeten laten zien bij het secretariaat, lekker nuttig zo zonder het paard erbij...

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 23:53

Mij vertelden ze dat controle in feite door de organisatie moet worden gedaan, mits anders is afgesproken.

Dan kan het zijn dat het jurylid steekproefsgewijs de papieren checkt. Maar door het korte tijdsbestek wordt dit liever achterwege gelaten.

Fitzroy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 20:45

In het laatste KNHS-nieuws dat alle officials toegestuurd krijgen stond toch weer dat juryleden ook de papieren moeten controleren en melding maken op het rapport.

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 12:42

Fitzroy schreef:
In het laatste KNHS-nieuws dat alle officials toegestuurd krijgen stond toch weer dat juryleden ook de papieren moeten controleren en melding maken op het rapport.

De KNHS weet bijkans zelf niet eens wat ze in dat bulletin plaatsen.....
Daarom doe ik daar ook niet zoveel mee...

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 14:01

Ik meld me ook altijd even aan, zowel bij outdoor als bij indoor. mijn punten zijn namelijk al een keer op de coupon van een anders geplaatst en de punten van iemand anders dus op mijn coupon en daar was ik niet erg blij mee, omdat er dan commentaar staat waar niks van klopt, terwijl er misschien heel zinvol commentaar gegeven is op onderdelen in mijn proef waar ik iets aan gehad had kunnen hebben.
Overigens ging ik me op mijn laatste outdoor concours ook melden en die vrouw zat me echt heel schaapachtig aan te kijken wat ik kwam doen, ze bleef heel arrogant kijken en ik had al 3x gevraagd of het wel klopte want er was iemand uit gevallen en nog kreeg ik geen reactie, toen ben ik maar doorgereden, maar ik had er natuurlijk al geen fijn gevoel meer bij om voor haar te moeten rijden...

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 14:16

Ik meld me altijd aan, in en outdoor. Ik zeg mijn naam en de naam van het paard (duidelijk), lach en rijdt door. Ik ga er vanuit dat als ze het niet goed hebben verstaan dat ze me wel even roepen.

Mijn papieren liggen altijd in de auto. Hier wordt echt nooit gecontroleerd in de ring, bij het losrijden nog wel eens, maar dan ga ik wel even op en neer.

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 15:51

Misschien denk ik te simpel, maar waarom worden er gewoon geen startnummers uitgedeelt als je je starttijden weet? Je hebt je nummer zelf zo veranderd en zo aan je schabrakje gedaan?