8 / 9 oktober Harmelen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jongleurtje

Re: 8 / 9 oktober Harmelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 18:09

Eusebio schreef:
Javelin schreef:
Ik heb alleen de startlijst van zaterdag dus kan je helaas niet helpen. Stond eerst op zondag maar omdat mijn stalmaatje op zaterdag in de B meerijdt kon ik gelukkig nog op zaterdag in de L2 meerijden: 17.52 en 18.22 uur

Jongleurtje, niet schrikken maar je moet vroeg starten zondag:
1e proef 8.52 uur en 2e proef om 9.22 uur.

Zo kon het niet vroeger Iig erg bedankt Kim voor het kijken voor mij.. WEet je ook misschien toevallgi wie de jury is?

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-05 20:05

kentaur schreef:
ik rij zaterdag middag.

de eerste om 14.37 uur en de 2de 15.05 uur
ik ben benieuwd ???
we gaan voor het eerst weer de binnen bak in.
we zien wel!!
tot zaterdag !!!
groet linda

Dan zal ik je zeker wel zien rijden. Mijn stalmaatje Klaas Bosma rijdt ook B en moet na jou rijden. Tot zaterdag!

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 09:02

Poeh, Jongleurtje daar vraag je me wat..................?

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 17:32

Eusebio schreef:
Poeh, Jongleurtje daar vraag je me wat..................?

geef niet was gewoon benieuwd... Nogmaals bedankt voor het kijken en als ik niemand hier meer spreek allemaal veel succes alvast..

mirjamvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 20:22

iedereen succes morgen die meedoen!!

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 09:06

Ook zo blij met de jury afgelopen zaterdag? Ik vond de jury van zaterdag wel erg soepel. Mijn eerste proef vond ik zelf helemaal niet gaan, Javelin zag overal bakkabouters, en was niet lekker voorwaarts. De 2e proef ging wel wat beter, Javelin was meer bij de les maar echt actief was het niet. Toch had ik 1e met 159 en 161 punten. Hoe hebben jullie het er van af gebracht?

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 09:22

Bij mij ging het niet helemaal naar wens, was zwaar teleurgesteld in mezelf.
Ik dacht: gewoon een thuiswedstrijd, lekker een rondje rijden.
Ja dit werkt natuurlijk niet, had 150 en 143 punten.
De jury van zaterdag was inderdaad te soepel, zelfs nummer laatst had een winstpunt.

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 09:38

Zou in principe ook op zondag starten maar ben naar de zaterdag gegaan omdat mijn stalmaatje waarmee ik altij mee rijd op de zaterdag moest. Was ik nu maar op de zondag gebleven. Had ik misschien de punten gekregen die verdient waren. Met deze punten tegenover 'slecht' gereden proeven zie je mij nog niet in het M. Geheid dat ik me daar dan tegenkom.

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 09:43

Javelin schreef:
Zou in principe ook op zondag starten maar ben naar de zaterdag gegaan omdat mijn stalmaatje waarmee ik altij mee rijd op de zaterdag moest. Was ik nu maar op de zondag gebleven. Had ik misschien de punten gekregen die verdient waren. Met deze punten tegenover 'slecht' gereden proeven zie je mij nog niet in het M. Geheid dat ik me daar dan tegenkom.

Je kan toch gewoon nog lekker in het L2 blijven rijden?
Ik blijf tot januari ook nog M2 rijden, alles op z'n gemak toch.......

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 09:49

Eusebio schreef:
Javelin schreef:

Je kan toch gewoon nog lekker in het L2 blijven rijden?
Ik blijf tot januari ook nog M2 rijden, alles op z'n gemak toch.......

Blijf ik ook zeker doen. Van mij hoeft het allemaal niet zo snel. Je komt je toch een keer ergens tegen. Tijdens de lessen rijden we al wat oefeningen van de M1, dus daar maak ik me niet druk over, maar de laatste 2 L2-wedstrijden waren niet helemaal af. Pas als ik tevreden over de proeven ben ga ik eens verder kijken.

dolfijns

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 23:39

de volgende wedstrijd op de appelaan is 22 januari, je mag pas coupons in gaan sturen vanaf 1 januari, helaas zit het vaak snel vol en we organiseren niet meer op zaterdag. Verder staan we nooit in p&s omdat we gewoon al veel te veel inschrijvingen hebben. En inderdaad de jury van zaterdag was soepel maar denk maar eens aan de keren dat je een punt dacht te hebben verdient en hem niet hebt gekregen. soms heb je mazzel en soms niet.

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-05 08:58

dolfijns schreef:
de volgende wedstrijd op de appelaan is 22 januari, je mag pas coupons in gaan sturen vanaf 1 januari, helaas zit het vaak snel vol en we organiseren niet meer op zaterdag. Verder staan we nooit in p&s omdat we gewoon al veel te veel inschrijvingen hebben. En inderdaad de jury van zaterdag was soepel maar denk maar eens aan de keren dat je een punt dacht te hebben verdient en hem niet hebt gekregen. soms heb je mazzel en soms niet.

Ga het meteen in de agenda zetten. Vind het wel een leuke locatie om te rijden en ook niet zo groot . Gewoon een gezellig clubje. En inderdaad het is en blijft een jurysport. De een houdt van brave proefjes en de andere houdt van meer pit. Moet ook niet zeuren, zijn toch weer 2 puntjes; ik weet dat er normaal meer inzit

mirjamvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 12:07

Ik zet m ook meteen in de agenda.

Javelin: Ik heb je proef niet gezien dus weet niet of de winst terecht was maar de ene keer krijg je geen punten terwijl je ze verdient, en de andere x (zoals nu) krijg je ze kado....
k zou zeggen geniet ervan!

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-05 15:34

zirkoontje schreef:
Ik zet m ook meteen in de agenda.

Javelin: Ik heb je proef niet gezien dus weet niet of de winst terecht was maar de ene keer krijg je geen punten terwijl je ze verdient, en de andere x (zoals nu) krijg je ze kado....
k zou zeggen geniet ervan!

Dat is altijd het leuke van al . Ik weet hoe Javelin normaal kan lopen dus vind het zelf dit x niet wintspunt terecht. Mensen die langs de kant stonden vonden het een nette gereden proef omdat die natuurlijk niet betere weten. De dag zelf genoot ik niet van de punten (omdat ik het niet verdiend vond) maar nu dat ik maandag weer les had en meneertje zich super liet zien was ik wel blij en weet gewoon dat er meer in zit. Op naar de volgende wedstrijd!!!!!!!!!!!!!