Volgens mij ben ik één degenen waar Remsy op doelt "weet niet of die hier kijkt". Dus wel. Beauty en ik maken zaterdag ons debuut. We zullen zien. Als ze net zo gek is als afgelopen woensdag wordt het een proef in galop.
Jeetje wat heeft de vereniging super rekening gehouden met de cat C B dressuur op zaterdag, mijn complimenten, *o/* even een klein rubriekje in 2-en opgesplitst, super! Dit scheelt een hoop gerace en gevlieg !
Zie het ook nu pas Ik ga ook, altijd leuk, een thuiswedstrijd! Hoop dat ik het allemaal ga redden, moet op zaterdag in de M1, ben nr 15 en 21 na half 2! Zitten dus maar 5 tussen, aaaahh dat wordt opschieten!Maar goed, moet lukken...hoop ik
Ja idd..Maarja, niet zoveel aan te doen, in ieder geval hopen op niet nog meer uitvallers en het scheelt dat ik Max maar 20 minuten in hoef te rijden...
Alvast heel veel succes gewenst aan iedereen die dit weekende moet starten hopenlijk valt er vanacht geen regen want nu is de buitenbak nog helemaal in orde
Ik start er 1 minder...Ik rijd morgen alleen met Max, Ft loopt al 3 weken prut, of naja, hij is niet echt kreupel ofzo maar heeft gewoon erg veel moeite rechtsachter..Een zo erg dipje dat het gewoon geen zin heeft om te starten, we doen het voor ons plezier en als paard en ik er beide geen zin in hebben, dan melden we af...Dus nu moet Max morgen maar even voor 2 lopen
ja idd hopen dat die het wel goed doet zal someteen thuis even rijden elske(elskebel op bokt) zal me wel even streng helpen whahaha whahah we zien wel hoe het morgen gaat zij loopt opzich wel lekker
ja mars loopt ook fijn, ga hem vanmiddag ff klaarmaken, rijden ging van de week verder goed en gister liep ie super, ga vandaag niet meer rijden. het moet goed komen morgen