Wat doe jij als je je lesklant niet sympathiek vindt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re: Wat doe jij als je je lesklant niet sympathiek vindt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 10:17

Ik vind er wel een heeeel groot verschil in zitten of iemand gewoon in het wilde weg zit te jamaren of gericht met een probleem komt. Bijvoorbeeld als ik een aanwijzing geeft en zij denkt te voelen dat dit niet het goede resultaat geeft. Dan vind ik het soms best prettig dat te horen, ik zie t ook wel natuurlijk, maar iemand mag best vragen als er onduidelijkheid is, graag zelfs!

Dat is soms wel het jammere met jongere kinderen, die zijn niet zo vragerig, die kijken een beetje de kat uit de boom en heel soms vraag je je dan toch af of ze het wel helemaal snappen.......

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 12:45

Ik wil wel een leuk contact hebben met mijn klanten maar ik hoef ook inderdaad niet bij iedereen op de koffie te komen, hoewel ik wel merk dat je vanzelf een band op gaat bouwen met klanten, ik probeer dan ook zoveel mogelijk op wedstrijden aanwezig te zijn.
Maar ik moet zeggen dat ik geen klanten aantrek waar ik niet mee overweg kan. Heb wel een paar kinderen en die zijn uiteraard niet altijd even geconcentreerd en gemotiveerd maar daar moet je doorheen kunnen kijken.

Ik moet zeggen dat ik een hele leuke sympathieke groep klanten. Ben er erg blij mee zeg maar en hun met mij voor zover ik weet haha

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 12:51

KiWiKo schreef:
vragen is alleen maar goed vragen is super goed........... geen vragen meer dan heb ik er ook niks te zoeken

Ik vind alleen een lesklant die bij een voor mij duidelijke consternatie (bijvoorbeeld los laten) gaat zeggen jamaar heel vervelend.

Als iemand zegt jamaar hij is zo sterk, en ik zeg dan loslaten en de klant zegt weer jamaar hij is zo sterk.......... naja je begrijpt me wel

Ik zeg ook vaak ja, maar... en dan kan ik het nooit afmaken terwijl ik gewoon het duidelijke wil weten.
bijvoorbeeld ja, maar ik mocht toch niet achterwaards, want dat wou die te graag?
of ja, maar als ik dat zo do is dat dan niet makkelijker.
Of ja, maar ik voel dat nog niet.
dus dat is soms erg lastig.
Ik wil gewoon het fijne er van weten en dan krijg ik op mijn dak.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 12:58

hihihi, soms moet je iets heel tegenstrijdigs doen om een bepaald resultaat te krijgen op DAT moment vragen waarom kan dan wel eens niet handig zijn. Achteraf kan altijd overal over gepraat worden en ik vraag ook meestal na een les, heppie nog vragen ????

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 13:16

Ja dat word mij gelukkig ook altijd gevraagd.
Begrijp me niet verkeert, ik krijg hele goede les, maar erg streng en gedissiplineert.
En soms heb ik dat nodig, om mij echt te laten werken moet je me soms een beetje kwaad maken, dan komt het beste in me naar boven. (dan wil ik zeg maar bewijzen dat ik het wel kan en goed ook)
Is net zo als ik eens een negatief commentaar krijg van een jury, ik onthou dat en als ik die persoon weer heb zeg ik mijn hoofd: zo wijffie Ik zal jou vandaag eens laten zien dat ik 175 punten waard ben en dan geef ik echt alles.