justicelover schreef:PONYS
B
mArlOesjuh
M1
justicelover
PAARDEN
L1
margon
zirkoontje
M2
eusebio
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
justicelover schreef:PONYS
B
mArlOesjuh
M1
justicelover
PAARDEN
L1
margon
zirkoontje
M2
eusebio
hmmm schreef:Ik sta op de reservelijst voor de L2 op 2 okt. (nu maar hopen dat er veel mensen afzeggen)
zirkoontje schreef:heb dr ook zin in!! maar weet nog steeds niet zeker of ik kan starten. donderdag hoor ik het, ze loopt wel echt goed de laatste tijd maar even afwachten wat de veearts zegt...
Ik kom zoiezo bij jullie kijken
Topaas schreef:P van de Gun jureert. Is hij/zij bekend bij iemand?
zirkoontje schreef:nou ik heb zojuist afgezegd...ze loopt nog niet 100% zoals het zou moeten dus wil ik het nog niet wagen.
Dan kan er beter een ander goed starten als dat het bij mij toch nog niet gaat. Volgende x beter
Mooi dus voor degene die op de wachtlijst L1 staat![]()
![]()
(Marg, ik kom zondag ook ff bij jou kijken! als je nou tijd hebt, kan je ff mee bij me bolle vos kijken! die staat vlakbij de club)
en zaterdagochtend ben ik zoals ik al zei van de partij!
Eusebio schreef:Zirkoontje, heel verstandig, je hebt de juiste beslissing genomen.
Eusebio schreef:Topaas schreef:
P van de Gun jureert. Is hij/zij bekend bij iemand?
Jep, zoals bij ieder jury verschillen de meningen over haar.
Margon schreef:Maar je bent er wel Mirjam... zou je dan misschien mijn coupons op willen halen want ik zie het eigenlijk niet zo zitten om zo lang te wachten aangezien ik echt doodmoe ben ga ik het liefst gewoon afzadelen en weer naar huis. Dan kom ik gewoon een andere keer kijken bij je vos
justicelover schreef:ik rij maar tegen 1 pony en de rest zijn paarden
Eusebio schreef:justicelover schreef:ik rij maar tegen 1 pony en de rest zijn paarden
Er staan inderdaad 2 ponyruiter op de lijst aan het eind van de M1 paarden.![]()
Ik denk dat jullie een aparte prijsuitreiking hebben.