Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Powerlover schreef:Wouter24 schreef:kwpn.nl
De 14-jarige hengst van Gestüt Vorwerk zal in de toekomst door Marlies van Baalen worden uitgebracht.
De veertienjarige Oldenburger hengst Relevant (Rubinstein x Goldlöwe) was eerder succesvol met Lisa Wilcox, de voormalige stalamazone van Gestüt Vorwerk. Na Athene en het vertrek van de Amerikaanse Lisa Wilcox bij Gestut Vorwerk had Relevant langdurige trainingspauzes, totdat Johann Hinnemann bij de training van de hengsten met de nieuwe amazones van Vowerk betrokken werd. Hij zag in Relevant meteen een mogelijke kans voor Marlies en zo werd overeengekomen met de eigenaren.
Relevant staat inmiddels al enkele weken bij Hinnemann in training. Na haar terugkomst uit Canada maakte Marlies voor het eerst kennis met de hengst. Een wedstrijdstart is voorlopig nog niet gepland. "Voorlopig ben ik de eigenaren en Johann heel dankbaar dat ze aan mij gedacht hebben en ga ik eerst proberen heel veel van hem te leren!", aldus Marlies van Baalen.
Leren, ervaren, enz... de voegen uit de wand gaan rijden met dat dier
voegen uit de wand gaan rijden?????:?
Zorbadegriek schreef:Wat leuk voor die meid , komt er weer eens wat anders op de dansvloer.
Anders wordt het zo afgezaagd.
Enkel maar die Anky kliek.
Citaat:Allemaal op gezet pandoer.
En iedereen weet inmiddels hoe het komt.
Zorbadegriek schreef:
Hoop maar dat er weer wat leuks bij komt want nu is het allemaal maar heel voorspelbaar voor iedereen,
je weet van te voren al wie der wint.
Allemaal op gezet pandoer.
Hippique4you schreef:Ik lees vaak alleen maar mee, maar ik ben nu erg benieuwd wat je bedoelt, Zorba?
Zorbadegriek schreef:Als ik zou vertelen wat ik weet wat er bij de top paarden word toegediend .
Dan val je als jurylid achterover.
Maar het duurt niet lang meer of ze zijn er achter,het gat word steeds kleiner, er weten nu al te veel mensen er van maar is nog niet bij de FEI terecht gekomen of die sluiten hun ogen![]()
Maar ja als je goed nadenkt hoe kan het ook anders de ene keer lopen zo mak als een lammetje en de andere keer slaan ze bijna op hol
CGJ12 schreef:En Frau Hinnemann vindt dat allemaal goed??? (GRAPJE !!!!![]()
![]()
)
Zorbadegriek schreef:Als ik zou vertelen wat ik weet wat er bij de top paarden word toegediend .
Dan val je als jurylid achterover.
Maar het duurt niet lang meer of ze zijn er achter,het gat word steeds kleiner, er weten nu al te veel mensen er van maar is nog niet bij de FEI terecht gekomen of die sluiten hun ogen![]()
Maar ja als je goed nadenkt hoe kan het ook anders de ene keer lopen zo mak als een lammetje en de andere keer slaan ze bijna op hol
Zorbadegriek schreef:Wat leuk voor die meid , komt er weer eens wat anders op de dansvloer.
Anders wordt het zo afgezaagd.
Enkel maar die Anky kliek.
Zorbadegriek schreef:Laurens hoort ook bij de kliek en die kebie ook, allemaal Zegwaard, en Imke traint ook bij Anky
En alles wordt achter de schermen gedirigeerd, door Sjef en Anky
En als ik het middel wat ze gebriuken hier op zet , heeft niet zo veel zin moet bij de juiste personen terecht komen.
Voor Maastricht, maar even doorgeven.
Of het zin heeft is een tweede ?????? Kijken hoe meneer Sjef overal zijn reed heeft ingedraaid
Hippique4you schreef:
Wie A zegt, moet ook B zeggen, Zorba.
Je bent toch incognito dus je zou net zo goed een voorbeeld kunnen geven. Wellicht dat dat een domino effect teweeg gaat brengen.
Maar wie zegt, om even de advokaat van de duivel te spelen, dat DVB dergelijke middelen niet gebruikt? Ik mag aannemen dat jij behoorlijk op de hoogte bent van het reilen en zeilen op diverse stallen met dergelijke uitspraken?
Purtje schreef:maar om welk middel gaat het dan?