NehnaDagmar schreef:Sita; ik wil wel ruilen. Ik moet als 20e. Kijk maar of dit je beter uit komt!
Ja ik wil wel ruilen.... Hoe zullen we dat even regelen..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
NehnaDagmar schreef:Sita; ik wil wel ruilen. Ik moet als 20e. Kijk maar of dit je beter uit komt!
marianna schreef:NehnaDagmar schreef:Sita; ik wil wel ruilen. Ik moet als 20e. Kijk maar of dit je beter uit komt!
Ja ik wil wel ruilen.... Hoe zullen we dat even regelen..
Gelukkig maar dus, kan ik toch nog starten zaterdag!
NehnaDagmar schreef:En loopt Royal nog steeds goed?
Maar ach, dat zien we zaterdagmiddag wel.
, hoewel binnen voor ons ook niet het makkelijkst is, allemaal spoken 
(ik zal haar delen met hun oudste dochter die haar ook rijd en bij de pony's in de B dressuur en springen uit zal brengen) en dan zodra Romana fijn nagevelijk en redelijk ontspannen en gecontroleerd een proef door te loodsen is, ook met Romanaleva SAG in de B. Hoop dat ik jullie allemaal niet te lang hoef te missen!
Nou ja, ik zie/spreek je zaterdag nog wel waarschijnlijk!
'k Kan mooi rustig aan doen, hoef pas om 13.45 oid weg... Relaxed! 

hihi
:P Herhaling van vorig jaar.
Vorig jaar net zo
Verder was ze erg drammerig en stijf met losrijden, maar opeens, alsof ze door had dat 'het moment' eraan kwam, ging ze ontspannen en wilde ze wat loslaten enzo. Dus de bak maar in, gewoon rijden en ervoor gaan. Er zaten wel wat foutjes in, en de ontspanning was er niet helemaal. Maar al met al was 'k wel tevreden, en vond dat belangrijker dan mn punten. De 1e binnenwedstrijd verprutsen we namelijk normaal altijd
Dus, paard uitgestapt, op de trailer en wachten op de prijsuitreiking. Bleek ik 2e! Met 158... 
... Op naar de M?joyce B schreef:
Minke ook gefeliciteerd! Weer een puntje erbij en ik ving buiten iets op over je proef en achterwaarts wat goed lukte geloof ik? Heb je nu eindelijk eens zien (los)rijden en ik vind het een aansprekend paardje...