Ben je altijd eerlijk naar een lesklant?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Re: Ben je altijd eerlijk naar een lesklant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 14:07

Anne_GTI schreef:
CGJ12 schreef:
Alleen kinderen en dronken mensen vertellen de waarheid..........

Voer je instructeur dus dronken als je zeker wilt weten of hij/zij de waarheid spreekt

haha dat vind ik een hele goede

Flurk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 14:07

wedden dat ze dan ontspannen zitten als ze iets voor moeten doen

Chely

Re: Ben je altijd eerlijk naar een lesklant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 16:46

Even wat over het vaak oefenen,

Zelf 'rij'ik al meer dan 10 jaar. Begonnen op een manege..verzorgpony...gaan groomen tot nationaal niveau....

Toen kwam de vraag of ik het leuk zou vinden om de basistraining OP het paard te gaan doen ipv naast het paard....
Ja superleuk, eerste keer rijden ging super, vond ze zelf ook, maar hoe langer ik reed en hoe meer commentaar ik kreeg hoe slechter ik ging rijden.
Tot het punt: ja, je rijdt niet meer goed genoeg om mijn paarden nog te mogen rijden................................. (dat kwam hard aan)

Nu had ook al steeds minder zin gekregen om te rijden omdat het 'niet mijn manier van rijden' is.
bijv. een paard waarvan bekend is dat z'n rug vastzit willen ze aan de teugel rijden. DAn mag ik erop, slof erop (had nog nooit met slof gereden) en wordt gezegt: zeg je handen naast het zadel, pak de slof vast en verplaats je handen niet en de slof mag niet langer worden, de teugels pak je maar op het einde vast (bij het gespje). En danhad je je paard 'aan de teugel' volgens hun...

Dit voelde gewoon niet goed, en ik was niet meer goed genoeg voor hun dus rijd ik daar niet meer.

Nu volg ik les (1x in de 2 weken, omdat ik niet meer kan betalen). Ben al lang aan het zoeken naar een paard waar ik wel weer dressuurmatig echt mee aan de gang kan, alleen ik vind er geen.

Om daarom mijn les op te geven wil ik niet, maar dat instructrice's mij dan geen les zouden willen geven omdat ik te weinig oefen vind ik ook niet kunnen want ik wil het graag leren, ik zet me in, ik ben enthousiast maar heb alleen geen oefenmogelijkheden........