Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marije1984 schreef:ipv 1 keer in deweek 2 keer inde week lesgeven. Dat heb ik met een lesklantjeafgesproken en nu komt zo af eb toe wel eens wat tegen wat toch niet zo goed gaat. Ze rijdt dan langer zonder les en dan kunnen er wel eens wat probleempjes komen en die kan je dan gewoon oplossen. Je hebt wel minder inkomsten maar wel zo eerlijk voor de lesklant
Marije1984 schreef:ipv 1 keer in deweek 1 keer inde 2 weken lesgeven. Dat heb ik met een lesklantjeafgesproken en nu komt zo af eb toe wel eens wat tegen wat toch niet zo goed gaat. Ze rijdt dan langer zonder les en dan kunnen er wel eens wat probleempjes komen en die kan je dan gewoon oplossen. Je hebt wel minder inkomsten maar wel zo eerlijk voor de lesklant
KiWiKo schreef:Zoals de titel zegt, soms krijg je nieuwe lesklanten en denk je.......... aan deze combinatie hoeft eigenlijk weinig gesleuteld te worden. Bijvoorbeeld een combinatie heel braaf paard, met redelijk rijdende ruiter, die 4 dagen in de week buiten rijden en een keer in de week dressuurles willen hebben. Verder geen ambities of wat dan ook? En het talent van het paard laat de "zwaardere" oefeningen niet toe
In principe is de basis gewoon goed![]()
Wat moet je daar dan mee als instructeur, ik vind dat dus een hele lastige. En dan kan je les best wel eens saaaaaaai zijn![]()
Hoe lossen jullie dat op EN zijn er nog andere dingen die je kan doen met zo een combinatie