Indoorwedstrijden Noord-Holland

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: Indoorwedstrijden Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 20:42

Ik ken Assendelft alleen maar van het springen en dan is de tweede bak vrij voor het losrijden. Ik heb daar toen wel het juryhok opgemerkt dus vandaar ook mijn opmerking dat ik niet wist hoe het losrijden met de dressuur was. Zo te horen niet fijn dus

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 07:36

Waarland inderdaad, parkeren is geloof ik een stuk beter geworden, ook het inrijden is lekker in die 20 X 60 bak, vooral sinds het met kleine groepjes tegelijk word gedaan.

Ik had het altijd helemaal goed voor mekaar daar. Ik stond met mijn paard op 5 minuten afstand en als ik daar op wedstrijd was ging hij tussendoor lekker in een box en werd gezellig meegevoerd tussen de middag Maar toen was het nog van Jan Pranger

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 09:49

Assendelft is echt vreselijk met losrijden!
Je rijd op 20x20 volgens mij, zodra je dan 'de muur' doormag die midden in de bak is neergezet zag mijn paard ineens weer alle ruimte en je hoort bij die muur al die andere paarden erachter.

Nee, ik start er indoor niet meer.
Manege Kalverhoek in wijdewormer heeft een binnenbak 20x60 om los te rijden en je rijdt je proef in een 20x40 bak.

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 13:02

Ik sta in Assendelft met mijn paardjes, de baan waarin met dressuur wordt losgereden is inderdaad 20x20, maar er is ook een enorme buitenbak waar losgereden mag worden die goed te rijden is! (niet bij hevige regen maar over het algemeen is het goed rijden daar)

(overigens zijn wij met slecht weer heel blij met dat kleine bakkie, gezien de twee binnenbakken tot 21.00 doordeweeks bezet zijn, er valt dan best te rijden hoor, zolang iedereen zich maar aan de regels houdt)

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 14:20

Pluutje schreef:
manege de ruif wel eens geweest? Inrijmogelijkheden zijn goed, parkeer gelegenheid wat minder, ligt er ook een beetje aan hoe druk het is op het moment dat je start(kan erg verschillen)

Inrijden is in een overdekte "buitenbak" met achterberg bodem, ook hier geldt dat de drukte erg verschilt maar ik vind het altijd wel te doen. De proef is dus in de binnenbak.

je moet er wel snel bij zijn met inschrijven, gaat erg hard.

Ik heb me ook al ingeschreven voor alle wedstrijden van de winter

Ik vind het er erg leuk starten!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 14:22

Je kan het ook in Diemen proberen trouwens. Zit wel allemaal al vol.

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 14:47

haha !! dan is hij bevooroordeeld op jouw

bij em haalde ik makkelijk 2x in de 170 , en mijn vriendin heeft in de B zelf 194 !!!!! bij hem gehaald stond toen nog in de krant !

Maar die pennys ....daarom ben ik daar ook weggegaan bij de eenhoorn ![/quote]

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 14:58

gomir schreef:
Ze zei voldoende parkeergelegenheid en voldoende losrijruimte Dat mis ik beide bij Belckmeer.

Ze hebben nu het terrein verbouwd, dus nu is er meer parkeergelegenheid